Combivoordeel verdubbelaar niet actief


ArjenSnijders
Mijn dochter heeft via mij ook een mobiel abonnement lopen bij Telfort. Nu staat in haar Mijn Telfort bij haar abonnement gegevens dat de verdubbelaar is geactiveerd en dat ze dus dubbele minuten en mb's ontvangt net als bij mij en mijn vrouw. Gisteren per toeval zie ik op haar facturen dat deze verdubbelaar niet wordt gebruikt in haar facturen en dat zij/ik in totaal het laatste half jaar ruim 100 euro teveel heb betaald. Gebeld met de klantenservice maar daar was niet bekend dat zij de verdubbelaar heeft!? Een onaangename mevrouw kon mij niet verder helpen. Toen zij in 2015 een abonnement nam werd na een telefoon en mail verkeer uitgelegd dat zij op dat moment nog geen verdubbelaar kreeg (omdat ze toen nog geen internet had) maar dat ze vanaf het moment dat ze internet zou nemen deze verdubbelaar wel zou krijgen, zoals ook netjes in haar contract dus staat.
Graag zou ik de extra gemaakte kosten (extra aangekochte onnodige mb's en berekende belminuten die onder de verdubbelaar vallen) zsm teruggestort zien.

Met vriendelijke groet,

Arjen
Dit topic is gesloten

4 reacties

ArjenSnijders
[quote=ArjenSnijders]Mijn dochter heeft via mij ook een mobiel abonnement lopen bij Telfort. Nu staat in haar Mijn Telfort bij haar abonnement gegevens dat de verdubbelaar is geactiveerd en dat ze dus dubbele minuten en mb's ontvangt net als bij mij en mijn vrouw. Gisteren per toeval zie ik op haar facturen dat deze verdubbelaar niet wordt gebruikt in haar facturen en dat zij/ik in totaal het laatste half jaar ruim 100 euro teveel heb betaald. Gebeld met de klantenservice maar daar was niet bekend dat zij de verdubbelaar heeft!? Een onaangename mevrouw kon mij niet verder helpen. Toen zij in 2015 een abonnement nam werd na een telefoon en mail verkeer uitgelegd dat zij op dat moment nog geen verdubbelaar kreeg (omdat ze toen nog geen internet had) maar dat ze vanaf het moment dat ze internet zou nemen deze verdubbelaar wel zou krijgen, zoals ook netjes in haar contract dus staat.
Graag zou ik de extra gemaakte kosten (extra aangekochte onnodige mb's en berekende belminuten die onder de verdubbelaar vallen) zsm teruggestort zien.

Met vriendelijke groet,

Arjen[/quote

Ik plaats dit trouwens hier omdat ik dus telefonisch (ondanks de 50 cent per minuut) erg slecht en onbeschoft werd geholpen en een klachtenformulier aanmaken niet blijkt te werken.
Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Arjen,

Welkom op ons forum!

Daar zal ik echt in moeten duiken! Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin de naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN van het nummer waar het om gaat.

Bedankt alvast!
Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Arjen,

Ik heb je berichtje in goede orde ontvangen! Dank hiervoor!

Zoals per privébericht besproken heb ik je klacht doorgezet naar een collega van de juiste afdeling. Laat je het me weten als jullie elkaar gesproken hebben?
Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hi Arjen, ik zie dat hier niet meer gereageerd is, zodoende ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!