beantwoord

Combivoordeel terugdraaien

• 13 december 2016
  • 1 reactie
  • 454 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn combivoordeel voor bellen omgezet naar opnemen. Wat ik niet wist is dat dus iedereen binnen het huishouden in eens een combivoordeel opnemen heeft!. Ik kwam er achter toen niet alleen ik, maar ook mijn dochter een sms kreeg. Vreemd wel en zeker omdat mijn dochter het abonnement op haar eigen naam heeft en ook haar eigen kosten betaalt. Een flinke bug in het systeem dat je zomaar iets krijgt terwijl je er niet om vraagt. In dit geval mijn dochter, maar het had ook mij kunnen overkomen. Iedereen in een huishouden kan dus zomaar je voordeel wijzigen zonder dat jij daarvan op de hoogte bent.
Na het gebeuren heb ik direct de klantenservice opgebeld en gevraagd of zij dit kunnen wijzigen. Ik zie opnemen niet als voordeel...wat hebben wij voor voordeel aan 2 x opnemen in één huisgezin?
De klantenservice vind het heel vervelend, maar kan niets terugdraaien...wij blijken nu dus 30 dagen aan een opnemen voordeel te zitten terwijl dit helemaal de bedoeling niet was. Ik log in met mijn account en verwacht dan niet dat zij ook in eens mee veranderd. Het staat niet duidelijk op de site en daarnaast heeft zij daar helemaal geen toestemming voor gegeven. Ik zie graag dat u het combivoordeel weer op bellen zet.
icon

Beste antwoord door Leon 14 december 2016, 13:54

Hoi Moon, welkom op ons forum!

Het is eigenlijk heel simpel... Combivoordeel staat geregistreerd op het adres. Zodoende kan iedereen die bij jou thuis woont (tot max. 5) en een Telfort Mobiel abonnement heeft gebruik maken van de extra Mb's en minuten ongeacht op wiens naam het abonnement staat. Jouw dochter heeft dus niet haar "eigen" Combivoordeel, maar er kan een voordeel gekozen worden voor het huishouden. Je kunt dus kiezen of je bij je thuis het opnemen pakket gratis wilt hebben of gebruik wilt maken van de verdubbelaar (of uiteraard een van de andere Combivoordeel opties).

Stuur mij alsjeblieft je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Moon, welkom op ons forum!

Het is eigenlijk heel simpel... Combivoordeel staat geregistreerd op het adres. Zodoende kan iedereen die bij jou thuis woont (tot max. 5) en een Telfort Mobiel abonnement heeft gebruik maken van de extra Mb's en minuten ongeacht op wiens naam het abonnement staat. Jouw dochter heeft dus niet haar "eigen" Combivoordeel, maar er kan een voordeel gekozen worden voor het huishouden. Je kunt dus kiezen of je bij je thuis het opnemen pakket gratis wilt hebben of gebruik wilt maken van de verdubbelaar (of uiteraard een van de andere Combivoordeel opties).

Stuur mij alsjeblieft je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Reageer