beantwoord

CombiVoordeel sms lukt niet

• 10 november 2019
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1

Ik wil mijn dochter aanmelden voor combivoordeel, maar kan geen sms versturen. Is er ook een andere mogelijkheid om haar toe te voegen? Zij heeft een abonnement met 5+5 GB.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 november 2019, 16:01

Sinds mei verkopen wij geen nieuwe abonnementen meer. Vandaar dat ik over KPN begon. Excuses als dat het onduidelijk heeft gemaakt. 

Ik wil nu graag eens meekijken. Zou je het mobiele nummer van jouw dochter aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dana1972, ik lees dat je jouw dochter graag wilt toevoegen. Heeft zij een Telfort nummer? Dan kan ze met haar eigen nummer COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 sms’en. 

Als het een KPN abonnement is dan kun je Telfort Compleet aanmelden via de website

Reputatie 1

Ik heb het abonnement via mijn telfort. Ik heb zelf een Telfort abonnement ook. Mijn dochter is daaraan gelinkt. Ik snap dan ook.je antwoord niet zo goed over kpn.

Reputatie 8
Badge +11

Sinds mei verkopen wij geen nieuwe abonnementen meer. Vandaar dat ik over KPN begon. Excuses als dat het onduidelijk heeft gemaakt. 

Ik wil nu graag eens meekijken. Zou je het mobiele nummer van jouw dochter aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 8
Badge +11

@Dana1972, heb je de oplossing gevonden? Anders kijk ik nog graag mee hoor. Ik hoor dan graag van je. 

Reageer