Combivoordeel

• 10 juli 2018
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al jaren een mobiel abonnement bij jullie en gebruik combivoordeel. Nu heeft er een verandering plaats gevonden met het combivoordeel en sinds die tijd krijg ik het niet meer. Heb meerdere keren gebeld en eerst werd er me verteld dat ik de extra MB en belminuten bij me volgende maand erbij zou omdat er een fout was en nu hoor ik weer dat ik dat niet meer krijg en dat ik afgemeld ga worden en weer aangemeld ga worden maar vindt het best raar hoe dat zo gaat want eerst wordt je wat beloofd en daarna niet. Ik heb juist een abonnement bij jullie afgesloten omdat ik ook tv en internet heb en zo voordelig uit zou zijn met het voordeel maar ben echt ontevreden hiermee en vindt dat ik ook recht heb op de extra MB die elke maand hoor te krijgen!

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Zoals je zelf aan schrijft wordt het afgemeld (door Telfort) en ook weer aangemeld (door Telfort). Blijkbaar zit er een fout in het systeem/de administratie waardoor het niet meer goed staat.
Ik heb al een paar keer gelezen dat het soms wat voeten in de aarde heeft, maar het komt ongetwijfeld goed. Als je er recht op hebt krijg je het.

Zorg vast dat je klantnummer in je profiel staat. Zodra Webcare aan je topic toe is weten ze dan meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Frances,

Heel begrijpelijk dat je hiervan baalt 😞 Ik zie in het systeem dat je vrijdag weer wordt aangemeld door mijn collega voor Combivoordeel. Wanneer hier onverhoopt iets niet goed gaat, zullen we gaan kijken of we dit moeten doorzetten naar de Combivoordeel afdeling. Zij gaan dan kijken waar het mis gaat. Ik houd het in de gaten voor je. Zodra dit is opgelost kunnen we natuurlijk kijken naar welk voordeel je bent misgelopen en kunnen we je hierin tegemoet komen. Laat je het me weten wanneer je nog vragen hebt voor me?

Reageer