beantwoord

cadeausim met zogenaamde toestellease?

• 6 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 1352 keer bekeken

Ik heb een cadeausim gehad, na het ontvangen van de sim kaart kreeg ik van de koerier(die ik niet had besteld) de vraag of ik wou ondertekenen.
Na dit gedaan te hebben, kreeg ik de volgende dag mijn contract met voorwaarden, dit staat er bij productomschrijving:

Basisabonnement
Simonly
24mnd

onderling
bellen

Telfort
Toestellease
(huur)
o
Huurtoestel:
o
Basis
Toestelservice
o
U
heeft
geen
Aanvullende
Toestelservice
(Schade,
Diefstal
en
Verlies
Ik heb helemaal geen toestellease gedaan, waarom staat in mijn contract? het was een sim only ab?? ordnr: 1209286540
icon

Beste antwoord door Daphne 8 oktober 2012, 14:30

@Anisha1,

Hartelijk dank voor de aanvullende gegevens. Aan de hand hiervan heb ik het contract kunnen inzien en hetgeen ik eerder aangaf klopt. Het basisabonnement (kosteloos) is aangevuld met de dienst 'Onderling bellen' (kosteloos). Van toestellease is geen sprake. U hoeft zich geen zorgen te maken.

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge +2
@Anisha1,

Dit betreft een standaard opmaak van een contract. Hetgeen op uw abonnement van toepassing is, staat gemarkeerd. In dit geval, het soort abonnement is Simonly en de dienst 'Bellen onderling' is actief. Heb ik hiermee de ontstane verwarring weggenomen?

Daphne
Beste Dapne,

Het contract dat ik per mail gekregen heb is toch op zodanige wijze gemaakt dat alle 3 de productomschrijving gemarkeerd zijn......kunt u zien of dit in uw systeem wel goed gegaan is? wat heb ik echt geen toestel lease gedaan.

mvg
Badge +2
@Anisha1,

Graag ontvang ik uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer in een privébericht.

Daphne
Badge +2
@Anisha1,

Hartelijk dank voor de aanvullende gegevens. Aan de hand hiervan heb ik het contract kunnen inzien en hetgeen ik eerder aangaf klopt. Het basisabonnement (kosteloos) is aangevuld met de dienst 'Onderling bellen' (kosteloos). Van toestellease is geen sprake. U hoeft zich geen zorgen te maken.

Daphne
ok hartelijk dank dapne.
Badge +2
@Anisha1,

Graag gedaan ;)

Daphne