Bundelwijzigingen tarief

• 16 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik wil een sim-only abonnement afsluiten van 9 euro (300 belminuten). Daar wil ik over een aantal maanden graag internet bij. Kan ik dan bij een bundelwijziging kiezen voor de combi 500MB/150min van 13,50, of blijf ik aan de 300 belminuten vastzitten en komt daar dan nog een internetbundel bovenop (in totaal dan duurder dan 13,50)?

Groet,
Susan

3 reacties

Badge +1
Hoi Susan! Wanneer je de bundel naar boven aanpast van 300 minuten naar 500MB/150min dan ga je van € 9,- naar € 13,50 per maand. 🙂
Met de hoogte van de bundel wordt dus het totale bedrag bedoeld, en niet het aantal belminuten (die gaan dan wel omlaag)? Dat was mij nog onduidelijk...

Hallo Susan, welkom op het Telfort forum! Je kunt de bundel tussentijds verhogen en verlagen. Binnen de contractperiode kunnen bundels verlaagd worden tot de hoogte van de bundel zoals die bij het afsluiten was aangevraagd. Je kunt dus zonder problemen over een aantal maanden aanpassen naar 500MB/150min. :)
Badge +1
Hallo Susan, welkom op het Telfort forum! Je kunt de bundel tussentijds verhogen en verlagen. Binnen de contractperiode kunnen bundels verlaagd worden tot de hoogte van de bundel zoals die bij het afsluiten was aangevraagd. Je kunt dus zonder problemen over een aantal maanden aanpassen naar 500MB/150min. 🙂

Reageer