Bundels stopzetten buiten abonnementperiode...?

• 14 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 293 keer bekeken

Beste mr./mvr.,

Een aantal maanden geleden heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Morgen ga ik 4 maanden op reis en hiervoor heb ik navraag gedaan over de beste optie voor bellen en internetten in het buitenland of bundels stopzetten. Omdat ik al buiten mijn contract periode zit vertelde deze mevrouw dat ik mijn bundels vrij stop kon zetten wanneer ik dat wilde. Toen ik dit ging bekijken op de site, zag ik dat dat dan per de volgende dag met terugwerkende kracht inging. Daarom ben ik pas vandaag deze actie gaan ondernemen. Alhoewel,dat wilde ik. Op het moment dat ik namelijk klik op het uitzetten van mijn bundel, voert hij deze wijziging niet door. Bij het nieuwe betaaloverzicht staat vervolgens opnieuw mijn huidige tarief. Toen ik het uitprobeerde om één stapje lager te gaan, dus nog wel te betalen, maar net wat minder, nam hij dit bedrag wel over. Ik heb nu niet op bestellen geklikt, omdat dit natuurlijk niet hoort. Ook erboven staat er beschreven dat je vrij kan verhogen en verlagen na je contractperiode. Dit is niet wat er gebeurd.
Hierbij dus de vraag of jullie per direct mijn internet en belbundel kunnen stopzetten. Of wat ik hiervoor nog moet doen of doorgeven. De komende 3 dagen heb ik wifi in het hotel en kan ik via mijn email contact houden om deze zaken te regelen. Graag hoor ik hoe het nu verder geregeld kan worden en wat de opties zijn.

Bovenstaande email wilde ik via de website van telfort sturen naar de klantenservice. Helaas verscheen er een error en na enkele keren opnieuw proberen ook. Ik zie geen andere optie dan op deze manier contact te zoeken, maar het stelt me zeer teleur en het werkt zeer frustrerend.

Ik hoop spoedig reactie te krijgen.

1 reactie

Badge +2
Hi Sophie90, welkom op het forum! Allereerst mijn excuses dat het verlagen van de bundels niet is gelukt evenals het versturen van jouw verzoek via het contactformulier. Graag ga ik hiermee verder voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, geboortedatum en 06-nummer aan mij doorgeven. Begrijp ik goed dat je het abonnement wil opzeggen? Mocht je alleen de bundels willen verlagen geef dan direct jouw bundelkeuze door. Ik kijk uit naar je reactie.

Reageer