beantwoord

Bundel van mobiel abonnement

• 16 november 2019
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb sinds september mijn sim only omgezet naar de aanbieding van telfort online met telefoon.

In deze actie zou ik 2 gig extra krijgen + 2 gig die bij het abonnement in zit.

Ik zie deze 2 gig vd aanbieding niet terug.

2 dagen geleden had ik 770 bel minuten en keek vanmorgen op mijn beltegoed is deze opeens 450 minuten, terwijl

ik 1 telefoontje heb gepleegd.Graag uitleg hierover.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 november 2019, 13:48

Hoi @sonjaDvE, dankjewel voor het invullen van je gegevens!Ik heb het abonnement voor je nagekeken.

Je hebt inderdaad een contract met 2 GB internet. Daarbij ben je aangemeld voor CombiVoordeel, waardoor jouw data verdubbeld wordt. Dat betekent dat je 2 GB extra krijgt en in totaal 4 GB per maand krijgt, dus dat klopt helemaal :slight_smile: Je ziet die 2 GB extra alleen niet in jouw contract of bij het abonnement staan, omdat het geen onderdeel van je abonnement is. Het is iets extra's dat je krijgt zo lang je meerdere Telfort abonnementen hebt, dus aangemeld bent voor CombiVoordeel.

Daarnaast heb je 150 belminuten in je huidige abonnement. Je neemt overgebleven belminuten nog twee maanden mee, nadat de nieuwe maand in gaat. Op dit moment heb je nog 300 belminuten over van de afgelopen twee maanden. Daar komt je nieuwe bundel van deze maand met 150 belminuten bij. Hier is op dit moment 1 minuut van verbruikt, waardoor je nog 449 belminuten over hebt.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, anders hoor ik het graag.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @sonjaDvE, ik begrijp dat je bundel niet klopt. Dat klinkt verwarrend, ik kijk graag me je mee naar waar dit van komt.

Ik wil je bundel en de verdubbeling graag voor je nakijken, maar er staan nog geen gegevens in je forumprofiel. Kan je voor mij je mobiele nummer, postcode en huisnummer toevoegen? Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld?

Reputatie 2

Gegevens ingevuld

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @sonjaDvE, dankjewel voor het invullen van je gegevens!Ik heb het abonnement voor je nagekeken.

Je hebt inderdaad een contract met 2 GB internet. Daarbij ben je aangemeld voor CombiVoordeel, waardoor jouw data verdubbeld wordt. Dat betekent dat je 2 GB extra krijgt en in totaal 4 GB per maand krijgt, dus dat klopt helemaal :slight_smile: Je ziet die 2 GB extra alleen niet in jouw contract of bij het abonnement staan, omdat het geen onderdeel van je abonnement is. Het is iets extra's dat je krijgt zo lang je meerdere Telfort abonnementen hebt, dus aangemeld bent voor CombiVoordeel.

Daarnaast heb je 150 belminuten in je huidige abonnement. Je neemt overgebleven belminuten nog twee maanden mee, nadat de nieuwe maand in gaat. Op dit moment heb je nog 300 belminuten over van de afgelopen twee maanden. Daar komt je nieuwe bundel van deze maand met 150 belminuten bij. Hier is op dit moment 1 minuut van verbruikt, waardoor je nog 449 belminuten over hebt.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, anders hoor ik het graag.

Reputatie 2

Dag Alexandra,

Bedankt voor je heldere uitleg.

Prima, dat maakt me een stuk rustiger.

Met vriendelijke groet Sonja

Reputatie 8
Badge +11

@sonjaDvE Hoi Sonja, fijn om te horen, graag gedaan! :slight_smile: Laat het gerust weten op het forum, als we iets voor je kunnen doen.

Reageer