vraag

Bundel niet gewijzigd.


Op 3 december sms nieuwe bundel gaat in.
Maar mijn nieuwe bundel staat er nog niet bij.
Komt dat nog, of wordt dat pas aangepast rond 22 december als ik normaal mijn maand verbruik krijg?

16 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Normaal gesproken gaat een wijziging van je abo de volgende dag in, raadpleeg even je mijn telfort mobiel of het daar al zichtbaar is en als een 500Mb bundel bij hebt besteld is dat ook het geval
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Bart, welkom op het forum! Hoe Jimny het zegt, dat is hoe het zou moeten gaan. Klopt het inmiddels? Zo niet, wil je dan je profiel aanvullen met je gegevens? Dan kijk ik met je mee.
Hallo.
Het is nu 5 december en nog steeds geen nieuwe bundel er bij
Ik ben nog steeds bezig met oude bundel van vorig contract.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Bart, had je in mijn vorige bericht de vraag gezien om je profiel aan te vullen? Dan help ik je verder 🙂. Bedankt!
Volgens mij profiel al aangevuld, maar blijkbaar iets niet goed gegaan
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Bart, je nieuwe abonnement staat al wel goed aan, dus dat is denk ik een geruststelling 🙂. Dan blijft alleen nog de vraag waarom je het nog niet goed ziet in MijnTelfort. Soms kan daar even overheen gaan, maar ik denk er graag met je over mee. Zie je in de app als in je browser het niet goed staan?
Klopt in mijn telfort en de app staat het niet goed
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Bart, dan ga ik een ticket voor je aanmaken hiervoor, want dan gaat er aan de achterkant iets niet goed. Wil je een screenshot posten zodat ik dat kan meesturen voor de oplospartij? Bedankt!
Hallo.
Al contact gehad met telfort, bundel staat goed maar is nog niet zichtbaar door storingen.
Kan nu geen screenshot plaatsen.
Geprobeerd
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Bart, hartelijk dank! Laat je me weten of het in de loop van komende week wijzigt?
Hallo
Inmiddels weer 6 dagen verder en draai nog steeds op oude bundel.
Nog 5 dagen dan komt de nieuwe bundel.
Krijg toch het idee dat ik straks een maand betaald heb en er niks voor terug krijg.
Over een jaar toch maar eens een andere provider proberen.
Lang klant zijn wordt beloond met niks.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Bart, wat rot dat het nog niet goed staat. Ik ga er weer achteraan voor je. Je betaald niet teveel, dat wordt altijd verrekend. Daar hoef je je gelukkig geen zorgen om te maken. Je hoort van me!
Ik snap er niks meer van.
Mail bevestiging contract 1200 mb en 175 belminuten
Dat stond ook in mijn telfort.
Nu opeens in mijn telfort 500mb 150 belminuten.
Volgens telfort waren dat 1200 -500= 700 bonus die ik niet kan zien.
En ik had op 3 december nog 200 mb over.
Volgens mij waren er veel meer
Dus volgens telfort als de 500 mb ip zijn, dan is er nog 700 mb onzichtbaar?
Snappen we het nog.
Volgens mij zit het helemaal niet goed .
Combivoordeel
Telfort logo

Beste meneer Riewald,

Wat leuk dat u weer heeft gekozen voor Telfort. Daar zijn wij erg blij mee.

In deze e-mail vindt u belangrijke informatie over uw nieuwe abonnement. Uw bestelnummer is 1711243601. Met dit bestelnummer kunt u hier de voortgang van uw bestelling volgen.

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Vriendelijke groet,

Telfort

Overzicht van uw bestelling

Eenmalig Per maand

175 belminuten 8,-
onbeperkt sms 0,-
1200 MB internet 5,50
Supersnel 4G 0,-
Totaal 0,- 13,50
Looptijd abonnement: 12 maanden

Uw nieuwe abonnement gaat in op: 03-12-2017

Download hier de algemene voorwaarden, aanvullende voorwaarden en de tarieven die op uw bestelling van toepassing zijn.

Dit is de bevestigingsmail van 24 december

Bundels
Internet
500 MB

Wijzigen
€ 5,50
Bellen
150 minuten

Wijzigen
€ 8,00
Sms
SmsOnbeperkt

Wijzigen
€ 0,00
€ 13,50 /mnd
Dit staat er nu op de mijn telfort als mijn bundel.
Behoorlijk verwarrend

als blijkt dat ik nu 500mb heb en 150 minuten voel ik behoorlijk bedrogen.
Dan zijn er wel goedkopere profiders.
Volgens mij is het opgelost.
Op 22 december mijn nieuwe bundel gekregen.
Op mijn telfort staat 500 mb en 175 minuten daar betaal ik voor en de rest is bonus maar dat staat er nu op.

Reageer