vraag

Bundel niet gewijzigd.

Bart53
Op 3 december sms nieuwe bundel gaat in.
Maar mijn nieuwe bundel staat er nog niet bij.
Komt dat nog, of wordt dat pas aangepast rond 22 december als ik normaal mijn maand verbruik krijg?

11 Reacties

jimny
Reputatie 5
Normaal gesproken gaat een wijziging van je abo de volgende dag in, raadpleeg even je mijn telfort mobiel of het daar al zichtbaar is en als een 500Mb bundel bij hebt besteld is dat ook het geval
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi Bart, welkom op het forum! Hoe Jimny het zegt, dat is hoe het zou moeten gaan. Klopt het inmiddels? Zo niet, wil je dan je profiel aanvullen met je gegevens? Dan kijk ik met je mee.
Bart53
Hallo.
Het is nu 5 december en nog steeds geen nieuwe bundel er bij
Ik ben nog steeds bezig met oude bundel van vorig contract.
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi Bart, had je in mijn vorige bericht de vraag gezien om je profiel aan te vullen? Dan help ik je verder :). Bedankt!
Bart53
Volgens mij profiel al aangevuld, maar blijkbaar iets niet goed gegaan
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi Bart, je nieuwe abonnement staat al wel goed aan, dus dat is denk ik een geruststelling :). Dan blijft alleen nog de vraag waarom je het nog niet goed ziet in MijnTelfort. Soms kan daar even overheen gaan, maar ik denk er graag met je over mee. Zie je in de app als in je browser het niet goed staan?
Bart53
Klopt in mijn telfort en de app staat het niet goed
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi Bart, dan ga ik een ticket voor je aanmaken hiervoor, want dan gaat er aan de achterkant iets niet goed. Wil je een screenshot posten zodat ik dat kan meesturen voor de oplospartij? Bedankt!
Bart53
Hallo.
Al contact gehad met telfort, bundel staat goed maar is nog niet zichtbaar door storingen.
Kan nu geen screenshot plaatsen.
Bart53
Geprobeerd
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Hoi Bart, hartelijk dank! Laat je me weten of het in de loop van komende week wijzigt?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)