Bundel klopt niet

• 24 januari 2018
  • 19 reacties
  • 239 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds januari mijn abonnement verlengd. Volgens het contract zou ik 1200 MB krijgen, maar als ik op de app en op de site kijk dan heb ik maar 500 MB, terwijl ik wel hetzelfde betaal. Zou dit veranderd kunnen worden?

Met vriendelijke groeten,
Roelf

19 reacties

Misschien is je nieuwe abonnement inclusief klantvoordeel of combikorting?
Dan kan het zijn dat het anders benoemd wordt.
Of de app is nog niet helemaal up to date en dit wordt later verwerkt?

Heb je je klantnummer of telefoonnummer in je profiel staan?
Dan bedoel ik niet op dit Forum?
Dan kan webcare je eerder helpen.
Beste Mandy,

Ik heb geen combikorting, maar wel klantvoordeel volgens mij.

De app is up-to-date en komt over een met wat op de website staat, maar niet met het contract dat ik via de post opgestuurd heb gekregen.

Ja, mijn telefoonnummer staat in mijn profiel.

Graag, alvast bedankt.

Roelf
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roelf, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van je abonnement! Ik heb het even voor je uitgezocht. Omdat je je abonnement hebt verlengd ontvang je ook 700 MB's klantvoordeel extra. Deze zie je inderdaad niet staan bij jouw huidige gegevens maar als je naar je verbruikt kijkt bij BelStatus dan zie je dat je op 18 februari 1200 MB's hebt ontvangen. Kun jij dit bevestigen?
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem als Roelf , volgens contract dat ik per post heb ontvangen zou ik 1200mb / 175 minuten moeten hebben , met combivoordeel dus 2 x 1200 / 2 x 175.

Maar volgens de app en de telfort website heb ik maar 500mb / 150 minuten.
Hallo Stephen,

17 januari is er wel een "overige aanvraag" afgerond, maar ik zie daar geen specificatie van. Over 18 januari is niets te zien.

In de bijlage heb ik een foto geplaatst van wat ik zie.

Roelf
Staat er ook niets bij details 'bekijk' als je daar op klikt?
Meestal komt er dan wel informatie of een PDF tevoorschijn.

Misschien moet er vanuit Telfort meer duidelijkheid komen als klant;- of combivoordeel toegepast wordt?
Wat er in het contract komt staan indien het afwijkt?
Ik zie toch meerdere topic voorbij komen met soort gelijke vragen?
Ik zie geen PDF of andere informatie.
Alleen dit:

Meer duidelijkheid zou fijn zijn ja haha
Nou, dat schiet inderdaad ook niet op.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roelf, volgens mij heb je mij verkeerd begrepen. Wanneer je inlogt op Mijn Telfort klik dan op Factuur en verbruik en ga vervolgens naar BelStatus. Als je dan bij Internet op Details klikt dan zie je hoeveel MB's je hebt meegenomen van vorige maand en hoeveel je hebt ontvangen deze maand. Kun je dit nogmaals checken?

@rene99,

Kun je je 06-nummer toevoegen aan je profiel en mij een seintje geven. Ik ga dan voor je uitzoeken hoe het zit.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Roelf, volgens mij heb je mij verkeerd begrepen. Wanneer je inlogt op Mijn Telfort klik dan op Factuur en verbruik en ga vervolgens naar BelStatus. Als je dan bij Internet op Details klikt dan zie je hoeveel MB's je hebt meegenomen van vorige maand en hoeveel je hebt ontvangen deze maand. Kun je dit nogmaals checken?

@Stephen - Telfort
Ik had er nooit eerder naar gekeken, maar nieuwsgierig geworden...........
Via het (kruimel-)pad dat jij aangeeft kan ik met geen mogelijkheid zien hoeveel ik meegenomen en/of ontvangen heb!
De kop Factuur en verbruik bestaat niet. Wel gescheiden van elkaar.
Nergens kom ik tegen Internet om vervolgens op Details te kunnen klikken.

Dit overzicht krijg ik nog wel:

Daaruit kan ik wel afleiden dát ik meegenomen heb, maar getallen zijn niet te vinden.
Conclusie: of het staat nergens of zelfs ik kan het niet vinden (wat dan weer wat zegt over de gebruiksvriendelijkheid)
Via Verbruik en dan Verbruiksdetails kom ik wel in overzichten per dag, maar nog aan het begin van de nieuwe periode, nog aan het einde van de voorgaande periode staat hoeveel ik over heb, meeneem of mee heb genomen.
Hallo Stephen,

ik kom niet bij de juiste gegevens via de weg die jij noemt. Ik heb wel mn laatste factuur bekeken en daar staat dat ik 711 MB meeneem naar de volgende maand. Dan zou de 1200 MB wel kloppen. Ben benieuwd of dit de volgende maand ook zo is.

Groeten,
Roelf
Reputatie 1
Mijn abonnement is per 28-01-2018 verlengd en ik precies het zelfde probleem als bij Roel Laan.
Reputatie 8
Badge +16
@GJC,

Bedankt voor het meekijken. Ik heb dan waarschijnlijk nog een oude omgeving. Wat jij ziet is inderdaad de nieuwe omgeving.

@Roel,

Kun jij mij aangeven wat jij bij verburik ziet staan? Op dit moment (17:48 uur) ben ik weer voor je aan het kijken.
Ik zie dat je vorige maand iets meer dan 700 MB's hebt meegenomen naar deze maand en zie dat je nog meer dan 600 MB's over hebt.

@Habesoft,

Ook jij kunt bij verbruik zien dat je 175 belminuten en 1200 MB's hebt ontvangen.
Reputatie 1
Ik heb gezien dat ik 1200 mb erbij heb gekregen en 175 belminuten, maar waarom staat bij de bundels
500 MB en 150 belminuten, terwijl bij deze verlenging 1200 MB en 175 belminuten opgegeven is.
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb gezien dat ik 1200 mb erbij heb gekregen en 175 belminuten, maar waarom staat bij de bundels
500 MB en 150 belminuten, terwijl bij deze verlenging 1200 MB en 175 belminuten opgegeven is.

Omdat die 700 MB's en 25 minuten vallen onder klantvoordeel die je ontvangt omdat je je abonnement hebt verlengd. Dit wordt alleen niet weergegeven bij je abonnement gegevens. Excuses voor de verwarring.
@Stephen - Telfort Mijn verbruik was ongeveer 1047 mb.

Ik neem aan dat je laatst reactie ook voor mijn situatie geldt?
Reputatie 1
Ik ga er wel vanuit dat ik nu ieder maand 1200 MB en 175 minuten krijg!!
Reputatie 8
Badge +16
@Stephen - Telfort Mijn verbruik was ongeveer 1047 mb.

Ik neem aan dat je laatst reactie ook voor mijn situatie geldt?

Klopt!

Ik ga er wel vanuit dat ik nu ieder maand 1200 MB en 175 minuten krijg!!
Daar kun je zeker van uit gaan.
@Stephen - Telfort

Top! Bedankt voor de moeite!

Reageer