Bundel klopt niet?

  • 30 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Badge
Hallo 🙂,

Sinds vandaag gaat mijn telefoonabbonement in bij Telfort ( van KPN naar Telfort overgestapt met nummerbehoud). Het abbonement dat ik besteld heb is: 150 belminuten, 1500 MB internet. Wanneer ik inlog op de app van Telfort, zie ik staan: 500MB. Het totaalbedrag van E 13.50 klopt wel met mijn oorspronkelijke bestelling. Daarnaast kan ik ook nergens terugvinden of combivoordeel is toegepast.

Is mijn bestelling van 1500MB goed doorgekomen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt! 🙂

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Joos90, welkom op forum en bedankt voor het overstappen. :D
Het klopt inderdaad dat je bij je abonnementsgegevens niet de volledige bundels ziet staan maar wel in het verbuiksoverzicht. Volgens onze gegevens heb je een abonnement besteld met in totaal 175 belminuten en 1200 MB's. Heb jij een bevestiging waarop anders staat weergeven?
CombiVoordeel is succesvol aangemeld en gaat op 15 november (factuurdatum) van start. In afwachting van jouw reactie.

Reageer