beantwoord

Bundel gewijzigd, werkt niet

• 2 september 2019
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Dag,

afgelopen woensdag heb ik via mijntelfort mijn abonnement gewijzigd. Hier stond bij dat het verhogen of verlagen van een internetbundel met terugwerkende kracht voor de huidige factuurperiode in gaat. Verwerken zou binnen 24 uur gaan. Echter heb ik nog steeds geen aanpassing op mijn bundel gehad en kan ik ook nog steeds niet internetten en moet ik telkens los 500 mb erbij kopen.

hoe kan dit?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 september 2019, 12:28

Hoi @Sh1989, welkom op het forum. Wat GJC zegt klopt inderdaad, begin 2018 is het gewijzigd en bij abonnementen sindsdien gaat het in vanaf de volgende factuurmaand. Op deze pagina worden de data waarvoor een abonnement direct inging genoemd. Bij alle abonnementen die daarna zijn afgesloten gaat het in vanaf de volgende factuurperiode. Dat het anders wordt aangegeven in de Mijn Telfort omgeving heb ik al doorgegeven aan de ontwikkelaars, zodat daar naar gekeken zal worden.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Sh1989, welkom op het forum. Wat GJC zegt klopt inderdaad, begin 2018 is het gewijzigd en bij abonnementen sindsdien gaat het in vanaf de volgende factuurmaand. Op deze pagina worden de data waarvoor een abonnement direct inging genoemd. Bij alle abonnementen die daarna zijn afgesloten gaat het in vanaf de volgende factuurperiode. Dat het anders wordt aangegeven in de Mijn Telfort omgeving heb ik al doorgegeven aan de ontwikkelaars, zodat daar naar gekeken zal worden.
Reputatie 8
Badge +11
Zo zou ik dat inderdaad ook uitleggen ja. Ik denk dat Telfort zelf maar uitsluitsel moet geven.
Of het werkt niet goed, of de gegeven informatie is niet goed.
Dankje! Maar als er bij vermeldt staat dat de wijziging met terugwerkende kracht voor de huidige factuurperiode in gaat, dan mag ik er toch vanuit gaan dat de wijziging direct in gaat?
Reputatie 8
Badge +11
Hang me er niet aan op, maar bij mijn weten is dat afhankelijk van wanneer je abonnement is ingegaan. Voor datum X ging je wijziging meteen in. Daarna bij eerstvolgende factuurdatum.

Reageer