Dag,
afgelopen woensdag heb ik via mijntelfort mijn abonnement gewijzigd. Hier stond bij dat het verhogen of verlagen van een internetbundel met terugwerkende kracht voor de huidige factuurperiode in gaat. Verwerken zou binnen 24 uur gaan. Echter heb ik nog steeds geen aanpassing op mijn bundel gehad en kan ik ook nog steeds niet internetten en moet ik telkens los 500 mb erbij kopen.
hoe kan dit?
Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon
Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 september 2019, 12:28
Hoi
@Sh1989, welkom op het forum. Wat GJC zegt klopt inderdaad, begin 2018 is het gewijzigd en bij abonnementen sindsdien gaat het in vanaf de volgende factuurmaand. Op
deze pagina worden de data waarvoor een abonnement direct inging genoemd. Bij alle abonnementen die daarna zijn afgesloten gaat het in vanaf de volgende factuurperiode. Dat het anders wordt aangegeven in de Mijn Telfort omgeving heb ik al doorgegeven aan de ontwikkelaars, zodat daar naar gekeken zal worden.
Bekijk reactie