Na het wijzigen van mijn belbundel van 300 minuten naar 0 minuten, om - zo dacht ik - mijn gespaarde bijna 1200 minuten op te maken, zijn ineens alle belminuten verdwenen. Aanpassen kan niet meer, en contact met een medewerker leerde mij dat ik de minuten kwijt ben, en mijn abonnement pas weer kan wijzigen over 29 dagen... Dus, nu 29 dagen betalen om te bellen als jarenlang trouw betalende klant en mijn gespaarde belminuten mij zomaar afnemen. Mag dit? Ben heel benieuwd!
Admin: naar juiste categorie verplaatst
icon
Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 juli 2018, 13:32
Bedankt voor het nummer Tessa, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat de belbundel niet meer actief is. Dat je die uit kon zetten is een beetje vreemd, het is namelijk een onderdeel van het abonnement waarmee je het contract begonnen bent en normaal gesproken kan je die pas uitzetten na de 2 jaar van het contract. De opgespaarde minuten zie ik op die moment nog wel staan, maar als de belbundel wordt uitgezet hoort die te vervallen. Zie jij deze nog wel in de Mijn Telfort omgeving staan, of zijn ze daar niet meer te zien?
Bekijk reactie