beantwoord

bundel aanpassen naar beneden

• 23 juni 2017
  • 3 reacties
  • 658 keer bekeken

Ik heb een abonnement dat nog tot begin augustus loopt met 300 minuten p/mnd. Op de site lees ik dat een abonnement nooit naar een lager aantal minuten kan worden aangepast als het oorspronkelijke abonnement. Behalve als het abonnement is afgelopen, maar het abonnement van mij loopt nog. Toch zie ik bij 'bundels wijzigen' wel de mogelijkheid op 150 min, en 0 min te selecteren. Kan ik dit aanpassen? En ben ik mijn opgebouwde minuten van vorige maanden (meer dan 900) dan niet kwijt?
icon

Beste antwoord door Stephen 24 juni 2017, 17:28

Hallo Kaka, welkom op het forum. Je kunt het proberen maar je zal waarschijnlijk een foutmelding ontvangen. De opgebouwde minuten van de vorige maand zullen komen te vervallen bij een bundelwijziging.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kaka, welkom op het forum. Je kunt het proberen maar je zal waarschijnlijk een foutmelding ontvangen. De opgebouwde minuten van de vorige maand zullen komen te vervallen bij een bundelwijziging.
Bedankt. Duidelijk voor bundelwijziging naar beneden.
Ben ik mijn opgebouwde minuten ook kwijt bij een bundelwijziging naar boven, of als ik een internetbundel neem?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo KaKa, alleen als je de minutenbundel wijzigt raak je de opgebouwde minuten kwijt. Neem je een internetbundel erbij en laat je de minutenbundel ongewijzigd dan raak je de opgebouwde minuten niet kwijt.

Reageer