Buitensporig hoge abonnementsprijs en bijbetalen voor de S7

• 12 december 2016
  • 22 reacties
  • 780 keer bekeken

Reputatie 1
Gericht aan Telfort medewerkers. Ik heb al sinds jaar en dag twee mobiele abonnementen bij Telfort lopen. Ik mag verlengen en mij keuze is gevallen op de Samsung s7. Echter jullie rekenen in verhouding tot jullie concurrenten echt belachelijk hoge prijzen. Ook als je kijkt naar bijvoorbeeld kijkt naar de prijzen waarvoor je bijvoorbeeld bij Belsimpel.nl een abonnementsprijs van Telfort kan aangaan, bieden jullie je eigen abonnement veel hoger aan. Dit klopt echt voor geen kant.

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

22 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Helaas klopt dit wel aangezien het voor Telfort geen core business is om toestellen te leveren. Overigens kan je gewoon verlengen via de door jou genoemde partijen tegen de daar geldende prijzen.
Reputatie 3
Behalve bij Tele2 (met alle dekkingsproblemen die ze hebben, hopeloos) vallen die prijsverschillen nogal mee, zover ik zie. Verder kun je die telefoon ook altijd los aanschaffen, kan ook voordelig zijn.
Reputatie 1
hai Tuut-tuut, dank voor je reactie. Tsja dat klopt wat je schrijft. Echter ik heb dit sim-only abonnement in sept 2016 afgesloten en ik kan wel wijzigen. Echter zover ik weet alleen via Telfort zelf. Belsimpel.nl gaat alleen verlengingsabonnementen aan indien het abonnement afloopt.

Telfort jaagt op deze manier zijn bestaande klanten weg.
Reputatie 8
Badge +16
hai Tuut-tuut, dank voor je reactie. Tsja dat klopt wat je schrijft. Echter ik heb dit sim-only abonnement in sept 2016 afgesloten en ik kan wel wijzigen. Echter zover ik weet alleen via Telfort zelf. Belsimpel.nl gaat alleen verlengingsabonnementen aan indien het abonnement afloopt.

Telfort jaagt op deze manier zijn bestaande klanten weg.

Ik zie het niet direct als wegjagen maar alleen focussen op hun core business, het aanbieden van diensten en niet de hardware. Is een prijstechnische keuze aangezien toestellen vaak tegen dagprijzen worden verhandeld. Voor een telecom provider is dit niet aantrekkelijk.
Reputatie 3
Badge
Tele2 heeft z'n zaakjes vandaag de dag prima voor elkaar met hun eigen 4G netwerk, in de aanloop van dat netwerk waren er wat problemen m.b.t. de dekking hier en daar, maar de 'kinderziektes' zijn er nu wel uit.
Zie voor meer informatie de dompers op het Tele2 forum, oh wacht even zit net even te zoeken op hun forum maar die zijn er niet meer:(
Maar dan nog zou ik eerder voor een simlockvrij toestel kiezen en een Sim Only abonnement bij b.v. Simpel 1GB onbeperkt bellen&sms voor 10 eurootjes per maand,..geen 4G maar dan gaat de bundel ook een stuk minder snel.
Als je geen buitenbundelkosten wilt maken, kun je een plafond instellen. Dan kies je zelf een bedrag (vanaf € 15,-) dat je per maand maximaal wilt uitgeven. Als je dat plafond bereikt, word je abonnement tijdelijk geblokkeerd en kun je dus geen onverwachte kosten maken,.
Dit alles ter info,..
Reputatie 1
tis wel errug stil bij telfort. verwacht eigenlijk wel een reactie. jammer
Reputatie 3
Zie
http://www.4gdekking.nl/
situatie september 2016, nauwelijks veranderd.

Ter info voor Albert54, in grote gebieden is de dekking van Tele2 waardeloos, ik ben er niet voor niets weggegaan. Ach Tele2 richt alleen op de steden en draait dusdanig verlies in NL dat ze het echt niet lang volhouden. Grappig dat ze bij T-mobile weggingen, die nu de beste dekking hebben. Tegenover investeringen moeten nu eenmaal inkomsten staan 🆒 Geef mij maar Telfort. Geen probleem met KPN netwerk.

Die dompers die je beschrijft, dat was een uitstekend topic inderdaad op het forum van Tele2.... uiteraard hebben ze dat verwijderd, ze houden daar niet van eerlijkheid. Met Help2014 voorop.... helaas heeft die hard meegewerkt om het forum daar te verpesten.

Ik ben het niet met edje01 eens. Als je een sim-only afsluit, dan kies je voor minimaal een jaar zonder telefoon. Het is dan bijzonder prettig als de provider zelf daarvoor dan alsnog de mogelijkheid geeft, puur service. Uiteraard moet je dan niet uitgaan van een goedkoper abo, je zit nog altijd aan het sim-only vast zonder telefoon. Logisch dat Belsimpel dat niet kan aanbieden! Ik zeg nogmaals, zoek een aanbieding van een abo-vrij toestel.
Reputatie 3
Badge
Helaas heb je je huiswerk erg slordig gedaan, 2 en 3G gaan nog steeds via T-Mobile bij Tele2 en 4G slechte dekking grote gebieden?
Het KPN netwerk is uitstekend, (heb ik altijd gevonden :S )maar Tele2 is met een grote inhaalslag bezig en met succes!
De dompers zijn uiteraard weggehaald omdat de desbetreffende forumgebruiker zich niet wist te gedragen, (schoen/passen :8) en mede forumgebruikers tot vervelends toe erg lastig viel, met allerlei vervelende privéberichten/bedreigingen en met klap op de vuurpijl zo'n 20 extra accounts aanmaakte, dit viel erg snel op en dit persoon is simpelweg afgeserveerd, en de sfeer was daarna uitstekend!
Daar zijn ze snel verder gegaan met de orde van de dag.
@edje01 gewoon even goed rondkijken en vergelijken als Telfort je niet tot tevredenheid tegemoet komt, de keuze is reuze!
Reputatie 1
Dank je albert voor je ondersteuning. Aragon zit fout omdat hij simpelweg mijn beweegredenen niet kent maar wel voor mij invult.... is niet erg. Alleen wat wel erg is dat Telfort geen reactie geeft.

Ik zal inderdaad zodra de mogelijkheid zich voordoet mijn abonnementen bij een andere bedrijf afsluiten. Ik vind echt dat Telfort zijn klanten wegjaagt.
Reputatie 3
Badge
Graag gedaan, en ik hoop dat Telfort nog een mooie aanbieding voor je in petto heeft, je weet maar nooit!

Succes in je beslissingen!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ed!

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Wat de reden is dat onze prijs anders is als van andere aanbieders, is mede afhankelijk van het abonnement dat je afneemt. Ook hebben we de vrijheid om, binnen bepaalde marges, de prijs van een toestel zelf te bepalen. Het kan dus zo zijn dat een toestel dat je graag wenst ergens anders goedkoper is.

Hoe dan ook: ik kijk graag naar wat ik precies voor je kan betekenen als je je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje kenbaar maakt. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug. Wellicht dat ik het e.e.a. beter kan verklaren aan de hand van de gegevens van je huidige abonnement.

@Aragorn, @Albert54,

Dank voor de reacties. Maar, zoals altijd: houd het centraal alsjeblieft. 🙂
Reputatie 1
Badge
Ben het in dit geval met Aragorn eens. Tele2 is waardeloos, maar Ziggo ook. Ik vind de aanbiedingen van Telfort helemaal ok, en contract=contract. Overigens die dompers waarover jij het hebt Albert54, dat waren wel degelijk heel goede scherpe kritieken, dat heb jij zelf overigens ook bij dat andere tele2-eu forum gezegd. Ik begrijp je niet meer.

Het KPN netwerk is zeker het beste, dat ben ik helemaal met je eens. Maar daar heb ik ook gewerkt.:$ Verder zou ik het op prijs stellen als je me geen PB's meer stuurt met geroddel.
Badge +13

Omgang met andere forumleden
  • Laat je medeforumleden in hun waarde.
  • Schelden, bedreigen en forumleden lastigvallen is niet toegestaan. Ook niet in privéberichten.
  • Plaats in een vraagtopic alleen berichten die een constructieve bijdrage leveren.
Overtreed je de bovenstaande regels meerdere keren, dan volgen achtereenvolgens een eerste waarschuwing, een tweede waarschuwing met tijdelijke ban (één week) en een permanente ban.

Verder zou ik het op prijs stellen als je me geen PB's meer stuurt met geroddel.

Aan Albert54 het verzoek om andere forumleden niet lastig te vallen. Horen we hier weer over, dan volgt een tijdelijke ban.
Reputatie 1
Badge
Ben het in dit geval met Aragorn eens. Tele2 is waardeloos, maar Ziggo ook. Ik vind de aanbiedingen van Telfort helemaal ok, en contract=contract. Overigens die dompers waarover jij het hebt Albert54, dat waren wel degelijk heel goede scherpe kritieken, dat heb jij zelf overigens ook bij dat andere tele2-eu forum gezegd. Ik begrijp je niet meer.

Het KPN netwerk is zeker het beste, dat ben ik helemaal met je eens. Maar daar heb ik ook gewerkt.:$ Verder zou ik het op prijs stellen als je me geen PB's meer stuurt met geroddel.

Henk Flederus misbruikt mijn naam en foto.
Reputatie 1
Badge

Henk Flederus misbruikt mijn naam en foto!

Reputatie 1
Badge
Let op Henk Flederus misbruikt mijn identiteit, mijn foto en mijn reputatie.

Reputatie 8
Badge +10
Het is duidelijk Henk Flederus de echte, geen reden om te crossposten en te herhalen... :8
Reputatie 1
Badge
Het is duidelijk Henk Flederus de echte, geen reden om te crossposten en te herhalen... :8
Crossposten of herhalen dat doe ik met een gerust hart.
Ik kom alleen op dit FORUM omdat mijn identiteit hier gebruikt wordt door iemand anders.
Dan hoeven andere forumleden mij niet op de regels te wijzen.
Dat is voorbehouden aan moderators of Telfort medewerkers, daar heb ik overigens nog geen reactie van gehad ook niet op een PB.

@Telfort Aktie Aktie Aktie
Reputatie 8
Badge +10

Dan hoeven andere forumleden mij niet op de regels te wijzen.

Daarin vergis je je...
Wat je reden ook is om op dit forum aanwezig te zijn, ook voor jou gelden de forumregels die voor alle bezoekers gelden.
En aangezien dit een open community is mogen andere gebruikers jou ook op de regels wijzen of anderzijds reageren op je reacties.

Los daarvan... ik hoop ook dat Telfort snel een einde maakte aan de onduidelijkheid over 'wie wie is' en hierin gepaste actie onderneemt.
Reputatie 1
Badge
@TELFOUT reageert nog steeds nergens op. Toch is dat de enige die hier de verantwoordelijkheid heeft. Dat het een open Community is maakt de zaak nog erger. Dit houd namelijk in dat mensen die mijn naam op Internet zoeken ook hiernaar verwezen worden. En Telfort reageert nergens op. Via helpdesk kom ik ook niet verder. SCHANDELIJK
Reputatie 6
Badge +7
Tja dit blijven roepen helpt ook niet echt, denk aan je hart!. En het verstoort het forum ook nog eens zoals al is aangeven.
Badge +13
Dit topic is ontspoord en daarom gaat er een slotje op. Wij nemen per privébericht contact op met de forumleden waarvan we weten dat ze anderen hebben lastig gevallen, al dan niet door zich voor te doen als een ander persoon.

Nieuwe topics over dit onderwerp worden direct verwijderd.

@Albert54, je krijgt een tijdelijke ban omdat we meer klachten hebben ontvangen.