beantwoord

Buitenland.

• 18 juli 2012
  • 6 reacties
  • 1693 keer bekeken

hallo,

Ik kan niet in het buitenland bellen of gebeld worden. Waarschijnlijk staat dit uit.
Kunt u deze activeren zodat ik mijn nummer ook in het buitenland kan gebruiken.

Verdere gegevens kan ik via prive bericht verstrekken.

mvg.
icon

Beste antwoord door Stephen 20 oktober 2014, 13:02

@florentine,

Bedankt voor je bericht. Je hebt aangegeven dat het probleem is opgelost door handmatig een netwerk te selecteren.

Deze topic gaat hierbij op slot. :)

Stephen
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

6 reacties

Badge
Welkom op het forum zayi01! Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Goedemorgen,

Ik zie dat dit al een hele oude discussie is, maar ik heb hetzelfde probleem. Ik kan in het buitenland niets met mijn telefoon: niet bellen, niet smsen, niet gebeld worden en geen sms ontvangen. Ik heb dit probleem sinds ik rond begin juli nummerportatie van een ander nummer heb aangevraagd. Ik ben al jaren klant bij Telfort en eerder was dit nooit een probleem. Ik zou dit graag veranderd zien. Kunt u mij helpen?

Hartelijke groet,

Florentine
Reputatie 8
Badge +16
@florentine,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je telefoon. Graag ontvang ik jouw 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst help ik je graag verder.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@florentine,

Ik heb begrepen dat er voor jou geen blokkades zijn ingesteld voor bellen in het buitenland.

Ook heb jij een e-mail hierover ontvangen met instructies. Zijn deze duidelijk, en zo ja kun jij alweer bellen en gebeld worden?
Ik lees dit graag van je.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@florentine,

Ik heb begrepen dat er voor jou geen blokkades zijn ingesteld voor bellen in het buitenland.

Ook heb jij een e-mail hierover ontvangen met instructies. Zijn deze duidelijk, en zo ja kun jij alweer bellen en gebeld worden?
Ik lees dit graag van je.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@florentine,

Bedankt voor je bericht. Je hebt aangegeven dat het probleem is opgelost door handmatig een netwerk te selecteren.

Deze topic gaat hierbij op slot. :)

Stephen