beantwoord

Buiten bereik netwerk

• 13 februari 2014
  • 5 reacties
  • 1093 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Krijg sinds december jl te pas en te onpas de melding 'buiten bereik netwerk' op mijn mobiel waarna mijn gesprek dus weg is.
Mijn toestel is een Nokia Asha 200. Mijn mobiel geeft sinds die tijd ook een slecht bereik aan terwijl ik in een dorp ca. 6km verderop een uitstekend bereik heb.
Woon zelf in Kollumerzwaag.
Nu heb ik mijn abonnement weer verlengd (gaat eind mei in) + een nieuwe mobiel (Nokia Lumia 520) en zit dus niet te wachten op dit soort storingen.
Ben al lang lid van deze club en heb nog nooit problemen gehad. 
Is er iemand die mij hiermee kan helpen ??
icon

Beste antwoord door Annemiek0710 17 februari 2014, 13:45

@Annemiek0710,

Erg vervelend dat je de melding 'buiten bereik netwerk' krijgt. Graag laat ik dit verder voor jou uitzoeken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Wil je ook een reactie op de vragen van Koffiemok meesturen?

Laïla

Hoi Laila, heb geen antwoord meer gekregen op MIJN antwoorden aan Koffiepot.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Annemiek,
Als ik de dekking bekijk van Kollumerzwaag dan zou deze op 3G toch wel goed moeten zijn.
  • Hoe is het netwerk op 2G?
  • Is het binnen of buitenshuis?
  • Simkaart al eens in een ander toestel getest?
  • Hebben andere die Telfort hebben hier ook last van?
Badge
@Annemiek0710,

Erg vervelend dat je de melding 'buiten bereik netwerk' krijgt. Graag laat ik dit verder voor jou uitzoeken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Wil je ook een reactie op de vragen van Koffiemok meesturen?

Laïla
Reputatie 1
Badge
Hoi Annemiek,
Als ik de dekking bekijk van Kollumerzwaag dan zou deze op 3G toch wel goed moeten zijn.
  • Hoe is het netwerk op 2G?
  • Is het binnen of buitenshuis?
  • Simkaart al eens in een ander toestel getest?
  • Hebben andere die Telfort hebben hier ook last van?
Hoi Koffiemok, dank je wel voor je reactie. 1) ik moet bekennen dat ik niets af weet van 2G of 3G 😞 Hoe doe ik dat ??  2) Voornamelijk binnenshuis 3) Heb geen ander toestel 4) Een kennis van een vriendin in Buitenpost heeft ook problemen met slecht bereik (Telfort)

Hoop dat je er iets aan heb....
Reputatie 1
Badge
@Annemiek0710,

Laïla

Hoi Laila, heb geen antwoord meer gekregen op MIJN antwoorden aan Koffiepot.
Badge
@Annemiek0710,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Ik heb jouw bevindingen doorgezet naar de betreffende afdeling, zij gaan dit verder voor jou onderzoeken. Er wordt binnen 2 werkdagen contact met jou opgenomen.

Laïla

Reageer