Bug in klantenservice reactie formulier

  • 9 juni 2012
  • 3 reacties
  • 1693 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Na contact te hebben gehad met de klantenservice kreeg ik een mail terug waar ik op wil reageren.
Dat kan via een link:

Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact. > Reactie versturen naar Telfort < deze link

Na het formulier ingevuld te hebben krijg ik echter deze melding

Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/servlet/sendSuggestionAn error occurred!

En dit gebeurt alleen al ik NEE selecteer op het antwoord of ik tevreden ben met het antwoord.

P.s. Bij mij is de nieuwe korting ook niet berekend.

Met vriendelijk groet

3 reacties

Badge
Welkom op het forum CFM! Is het inmiddels gelukt om te reageren? Anders help ik u graag verder. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Badge
Laïla,
Mag ik ook een privébericht met mijn naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan u kenbaar maken.

Ik heb hetzelfde probleem.
Ook ik wil reageren via de link.

Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact. > Reactie versturen naar Telfort < deze link

Na het formulier ingevuld te hebben krijg ik echter deze melding

Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/servlet/sendSuggestionAn error occurred!

En dit gebeurt alleen al ik NEE selecteer op het antwoord of ik tevreden ben met het antwoord.


Met vriendelijk groet
Floor
Ook ik heb hetzelfde probleem. Als ik "nee" aanklik en mijn bericht typ, druk ik op verder en krijg deze melding (2x geprobeerd):

Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/servlet/sendSuggestionAn error occurred!

Wel flauw. Ik heb ook geen zin om dan via het contactformulier alles opnieuw te gaan doen.
Beter is als jullie geen noreply mail versturen, maar dat wij als klant gewoon direct de mail kunnen beantwoorden.
Zou veel sneller gaan, voor zowel de klant als Telfort. 

Reageer