beantwoord

Btw op factuur

• 24 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik lees dat ik “toon btw aan”moet sms-em naar 1255, om te regelen dat de btw zichtbaar wordt vermeld op de facturen. Als ik dat doe krijg ik de melding dat het ingegeven telefoonnummer niet goed is. De sms wordt niet verzonden. Wat moet ik doen? Of kunt u voor mij op een andere manier regelen dat ik zowel oude als nieuwe facturen (voor de abonnementskosten) krijg met de btw erop?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 oktober 2019, 16:59

Hoi @lidwien, goed om te lezen dat het met de hulp van RS2000 is gelukt! :slight_smile: De wijziging heeft geen invloed op de al gepubliceerde facturen, dit heeft namelijk effect op de manier waarop de factuur aangemaakt wordt. Alle nieuwe facturen zullen de btw specificatie hebben. Ik kan voor je kijken of ik de oude facturen met btw specificatie kan vinden, als je dat wilt kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) daar staan? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1

Dankjewel, Jasper!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, ik hoor het graag van je of het voldoende is :slight_smile:

Reputatie 1

Beste Jasper,

Ze zijn binnen, ik zal er zsm naar kijken en dan hoor je van mij. Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @lidwien, ik heb geen reactie van je gezien maar ik zie de gegevens nu wel op je profiel staan. Die heb ik gebruikt om de btw specificatie van de al bestaande facturen naar je te sturen, elke factuur zal in een aparte mail komen. Je hebt zo een hoop mailtjes van mij dus, niet schrikken daarvan :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @lidwien, goed om te lezen dat het met de hulp van RS2000 is gelukt! :slight_smile: De wijziging heeft geen invloed op de al gepubliceerde facturen, dit heeft namelijk effect op de manier waarop de factuur aangemaakt wordt. Alle nieuwe facturen zullen de btw specificatie hebben. Ik kan voor je kijken of ik de oude facturen met btw specificatie kan vinden, als je dat wilt kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) daar staan? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Reputatie 1

Dankjewel! Nog eens geprobeerd, is nu wel gelukt.

Nu nog even afwachten hoe de facturen worden aangeboden (of het alleen gedaan wordt voor nieuwe of ook voor de oudere facturen).

Reputatie 3
Badge

Volgens deze pagina zou het nummer 1266 moeten zijn: https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/btw-specificatie-aanvragen.htm

En de tekst die je moet SMS’en is: BTW AAN

Reageer