beantwoord

BTW factuur januari en februari 2018

• 1 juli 2019
  • 8 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 1
Graag wens ik de BTW facturen van Januari en februari 2018 gemaild te krijgen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 juli 2019, 12:03

Heb je de facturen misschien inmiddels via een andere weg ontvangen? Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. Mocht ik je nog wel kunnen helpen, dan hoor ik graag van je als je de gevraagde gegevens hebt toegevoegd.
Bekijk reactie

8 reacties

Graag wens ik de BTW facturen van Januari en februari 2018 gemaild te krijgen.
Hallo @ajrmvandijk , een moderator zal dit oppakken als deze je bericht ziet.☺
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @ajrmvandijk, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je graag 2 btw facturen wilt ontvangen. Ik wil graag kijken of ik deze naar je kan sturen. Ik heb hiervoor echter nog wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contract, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. Nog even voor de zekerheid, het gaat om de mobiele facturen?
Reputatie 8
Badge +12
Heb je de facturen misschien inmiddels via een andere weg ontvangen? Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. Mocht ik je nog wel kunnen helpen, dan hoor ik graag van je als je de gevraagde gegevens hebt toegevoegd.
Reputatie 1
Hoi Bart,

Mijn excuses door omstandigheden kon ik nu pas weer over een computer beschikken.
Ik zou nog steeds dankbaar zijn als je mij aan die 2 BTW-facturen zou kunnen helpen van januari en februari 2019.

Het lukt me niet om dit bij het forumprofiel in te vullen, ik hoop dat het zo ook kan.
In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groeten,
Anna

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 1
Beste Bart,

Per vergissing schreef ik in mijn 2e reactie naar u, dat ik de facturen van 2019 zoek, maar het gaat om die van 2018.

Dit ter correctie.

Met vriendelijke groeten,
Anna Hack
Reputatie 8
Badge +12
Ik zag dat jouw gegevens openbaar had gezet. Ik heb ze nu naar jouw profiel verplaatst vanwege jouw privacy.

Het gaat dus om de BTW facturen van januari en februari 2018. Nu ben ik op zoek geweest. Maar ik kan de BTW facturen niet meer sturen naar je hiervan. Deze zijn inmiddels te ver in het verleden helaas. Echter zie ik dat je hier in april ook nog contact over hebt gehad en dat mijn collega toen de facturen nog wel heeft kunnen versturen. Deze zijn naar jouw hotmail verstuurd. Wellicht dat je ze daar nog terug kan vinden.
Reputatie 1
Beste Bart,
Dank voor je reactie.
Ik heb toen de BTW facturen van 2019 ontvangen. Ik had toen mijn facturen nog zonder BTW ingesteld, en heb dat toen om laten zetten.
Heb de BTW facturen van jan. en feb. van 2018 nooit ontvangen. Heb mijn mail helemaal doorgespit en de back-up van mijn computer, maar helaas niets gevonden.

Vraagje: is er nog een andere manier om deze facturen alsnog te bemachtigen of per post thuis gestuurd te krijgen o.i.d. Telfort moet toch ook alle administratie tot 5 jaar terug bewaren net als elke onderneming?

in afwachting van je reactie,
met vriendelijke groeten,
Anna Hack
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb nog een paar kunnen achterhalen. Deze heb ik je per mail gestuurd. Ik hoop dat dat voldoende is.

Reageer