beantwoord

Blokkeringscode bellen buitenland opvragen werkt niet

• 4 april 2018
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Enkele jaren geleden kon je op Mijn Telfort nog je eigen instellingen beheren. Ik heb nu het gevoel dat ik de macht kwijt ben over mijn eigen telefoon en gewenste diensten. En ik zie op dit forum dat andere klanten dezelfde problemen ondervinden op Mijn Telfort.

Vorige week donderdag heeft de helpdesk er voor gezorgd dat ik op het 4G netwerk kon, en mijn databundel geactiveerd, want dat kon ik zelf niet op Mijn Telfort, en gisteren kom ik er achter dat ik niet meer naar het buitenland kan bellen.
Dat kun je zelf instellen als je je blokkeringscode kent. Geen idee of ik ooit de generieke code 5678 heb gewijzigd, maar 5678 werkt niet en als ik mijn code wil opvragen middels de link "Blokkeringscode opvragen of wijzigen", dan krijg ik een blank pop-up scherm.
Enerzijds vraag ik mij af waarom ik plots niet meer naar het buitenland kan/mag bellen, en anderszijds wil ik vragen hoe ik mijn blokkeringscode kan opvragen als de website niet werkt. Ik heb ingelogd zowel via Google Chrome als Mozilla Firefox, maar de opvraag link werkt niet.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 april 2018, 15:48

Hoi AC4G, op deze pagina vind je een overzicht van de beschikbare sms codes terug. De door jou genoemde code zie ik niet terug. Wel zie ik dat je met Deborah al bezig bent over de opties op Mijn Telfort. Ik raad je aan om haar reactie en bevindingen af te wachten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi AC4G, op deze pagina vind je een overzicht van de beschikbare sms codes terug. De door jou genoemde code zie ik niet terug. Wel zie ik dat je met Deborah al bezig bent over de opties op Mijn Telfort. Ik raad je aan om haar reactie en bevindingen af te wachten.

Reageer