Blokkering internet heft zichzelf op
Beste,
Ik heb enkele dagen geleden via mijntelfort een blokkade gezet op mobiel internet. Zojuist op mijntelfort gekeken en bleek dat ik data heb verbuikt en de blokkade bleek weer opgeheven. Ik heb dit weer hersteld maar vrees dat dit op een of andere manier teruggezet wordt. Kan ik er op vertrouwen dat de blokkade blijft en dat ik geen data meer verbruik via mobiel internet?
groeten,
Gurbuz
Ik heb enkele dagen geleden via mijntelfort een blokkade gezet op mobiel internet. Zojuist op mijntelfort gekeken en bleek dat ik data heb verbuikt en de blokkade bleek weer opgeheven. Ik heb dit weer hersteld maar vrees dat dit op een of andere manier teruggezet wordt. Kan ik er op vertrouwen dat de blokkade blijft en dat ik geen data meer verbruik via mobiel internet?
groeten,
Gurbuz
Dank voor uw heldere reactie! Ik zal het de komende tijd in de gaten houden.
Met vriendelijke groeten,
Gürbüz
Met vriendelijke groeten,
Gürbüz
Volgens onze gegevens bent u op 4 en 7 januari ingelogd geweest op Mijn Telfort, er zijn toen geen blokkades aangevraagd. De eerste aanvraag om de netwerkinstellingen te wijzigen was op 10 januari om 19.37 uur. U kunt al uw aanvragen en wijzigingen terugvinden in Mijn Telfort bij 'Aanvragen en wijzigingen' (linkje werkt momenteel niet, is aangemeld). U kunt er gewoon op vertrouwen dat de blokkade actief blijft. Mocht dit niet het geval zijn dan ontvang graag opnieuw bericht van u.
Laïla
Laïla
Graag kijk ik dit voor u na. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
Laïla
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.