blokkade opheffen uitgaande gesprekken

  • 29 juni 2012
  • 1 reactie
  • 1390 keer bekeken

Ik ben al dagen aan het bellen met telfort om mijn blokkade op te heffen voor uitgaande gesprekken omdat deze was geblokkeerd door een te late betaling.
Nu heb ik al 4 mensen gesproken die steeds aangeven dat ik eerst binnen 2 uur kon bellen, toen binnen 4 uur, toen binnen 24 uur en toen de laatste keer vandaag voor zessen. Nu is mijn tel nog steeds niet van de blokkade af. Ik word hier echt moe van want kost me wel klauwen vol geld om steeds te bellen en krijg steeds een of ander verhaal dat er iets mis is gegaan. Ik ben ook niet meer van plan te bellen.,Heb ze ook een email gestuurd maar daar krijg je ook geen reactie op. Waarom wordt de blokkade er niet af gehaald terwijl dit wel wordt gezegd steeds. Vindt dit erg slordig van telfort.

1 reactie

Badge
Welkom op het forum moonlight! Ik begrijp dat het vervelend is dat uw telefoonnummer niet is gedeblokkeerd ondanks de toezeggingen. Mijn excuses hiervoor. Kunt u innmiddels weer bellen? Zo nee, maak dan in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer