Blokkade betaalde SMS-diensten

• 27 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 1715 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben sinds 2 weken abonnee bij Telfort en ik heb de volgende vraag: als ik Qmusic een sms stuur (om mee te doen aan 'Het Geluid', even wat specifieker :o) dan krijg ik geen ontvangstbevestiging, wat niet aan hun ligt.. Dit probleem had ik hiervoor namelijk nog niet en ook niet bij een ander abonnement/telefoon. Ik vermoed dat de smsdiensten op mijn toestel/abonnement geblokkeerd zijn maar als ik hier informatie over op zoek dan zijn het alleen maar van die 'abonnementen' waar over gesproken wordt, zoals file of weer etc. Dit gaat echter om een eenmalige sms. Aangezien ik naast het nieuwe abonnement, met nieuwe provider, ook een nieuwe telefoon heb (Samsung Galaxy SII) weet ik niet hoe ik dit gauw kan veranderen. Op zich bevalt het me namelijk wel om deze diensten over het algemeen te blokkeren tenzij ik zo nu en dan bedenk mee te willen doen aan zo'n spelletje! :) Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@AML91,

Vervelend om te vernemen dat er problemen zijn met de premiumdiensten (betaalde SMS-diensten).
Via de website www.smsdienstenfilter.nl kunt aangeven waar u wel/geen gebruik van wilt maken.
Indien u dit niet kunt doorvoeren via bovenstaande site dan verzoek ik u dit kenbaar te maken in een privébericht. Het kan namelijk zo zijn dat alleen de provider een dergelijke blokkade kan verwijderen.

Denise