beantwoord

Blokkade 0900-nummers

  • 23 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik heb een 0900 blokkade gekregen zonder een waarschuwing ik heb nog niks te laat betaald. Ik wil graag een deblokkade hebben maar daarvoor moet ik de klantenservice bellen met een 0900 nummer....

Hoe kan ik het deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 augustus 2018, 20:51

Hallo Natasja, welkom op het Telfort forum! Als je contact moet opnemen met een 0900-nummer en dat lukt niet is het erg lastig. Met het nummer in je profiel ben ik meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er vandaag contact is geweest met de klantenservice en lijkt er geen blokkade op 0900-nummers meer te staan. Is het gelukt om de blokkade er vanaf te halen?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo Natasja, welkom op het Telfort forum! Als je contact moet opnemen met een 0900-nummer en dat lukt niet is het erg lastig. Met het nummer in je profiel ben ik meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er vandaag contact is geweest met de klantenservice en lijkt er geen blokkade op 0900-nummers meer te staan. Is het gelukt om de blokkade er vanaf te halen?
Zie ook hier:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/gesprekken-blokkeren-op-mobiele-telefoons.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mogelijkheden-mijn-telfort-voor-mobiel.htm

Daarnaast kun je in Mijn Telfort algemene blokkades instellen op bijvoorbeeld bellen naar servicenummers.
Volgens mij kan je gewoon bellen naar de klantenservice.
Volgens mij ligt daar geen beperking op.

Als je je klantnummer in je profiel zet, dus niet op dit Forum, dan weet webcare wie je bent
en om welke aansluiting het gaat, dan kunnen zij eerder helpen.
Vragen worden behandeld naar binnenkomst, het oudste eerst.

Je kunt ook via Contact bv. een Chat starten.

Reageer