beantwoord

Binnen één week 3 keer een nieuwe simcard gehad, wil niet activeren, Wat nu? Heb hem met spoed nodig!!!

• 1 december 2018
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Hallo allemaal,
Zoals de titel van deze vraag al zegt, ik heb al drie keer binnen één week een nieuwe simcard gehad voor mijn nieuwe LG Q7, constant proberen bellen en gebeld worden kan niet...
Blokkade opheffen met code of via telfort website, werkt niet.
Ik woon alleen in een b. s. project, en heb direct een telefoonnummer nodig i.v.m. mijn handicap.
De mobiele telefoon werkte wel met een prepaid card van telfort, Sinds mijn nummer werd geactiveerd, werkt het juist andersom. Wie kan mij helpen mijn Smartphone te deblokkeren, zodat ik niet meer afhankelijk ben van de zgn. "goedheid" van medebewoners in het complex waar ik woon???

Alvast bedankt.
Tuiloria 007
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 december 2018, 09:22

Hoi Tuiloria007, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je niet gebeld kan worden als jouw simkaart met abonnement in jouw LG zit. Dat is wel heel apart. Aangezien je al drie simkaarten hebt ontvangen lijkt daar het probleem dus niet te zitten, maar echt in het toestel. Nu heb je het over een blokkade opheffen, wat bedoel je daar precies mee? Heb je het daarbij over het simlockvrij maken? In ieder geval moet er een oplossing zijn. Is er misschien de mogelijk ondanks je handicap om langs een Telfort winkel te gaan? Of is er iemand die je daar bij kan helpen? Mijn collega kan dan namelijk meekijken in het toestel, dat is een stuk makkelijker dan voor mij op afstand. Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Tuiloria007, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je niet gebeld kan worden als jouw simkaart met abonnement in jouw LG zit. Dat is wel heel apart. Aangezien je al drie simkaarten hebt ontvangen lijkt daar het probleem dus niet te zitten, maar echt in het toestel. Nu heb je het over een blokkade opheffen, wat bedoel je daar precies mee? Heb je het daarbij over het simlockvrij maken? In ieder geval moet er een oplossing zijn. Is er misschien de mogelijk ondanks je handicap om langs een Telfort winkel te gaan? Of is er iemand die je daar bij kan helpen? Mijn collega kan dan namelijk meekijken in het toestel, dat is een stuk makkelijker dan voor mij op afstand. Ik hoor graag van je.

Reageer