beantwoord

Bijgekochte bundel niet meer zichtbaar in de Telfort app

• 9 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 260 keer bekeken

Hallo,

Afgelopen maand heb ik een extra bundel van 500MB gekocht. Op de website staat dat deze bundel geldig is voor de duur van 3 maanden. Echter bij het ingaan van een nieuwe periode is in de telfort app het aantal MB's wat nog over was van de bundel niet meer zichtbaar. Graag zou ik deze MB's gewoon in de app terug zien.

Jan
icon

Beste antwoord door Michael 12 augustus 2017, 15:15

Hoi Jan! Welkom! Momenteel kampen we met een storing wat het inzien van het verbruik in Mijn Telfort betreft. Het is goed mogelijk dat de bijgekochte bundel daarom niet wordt weergegeven. Technici zijn bezig om het probleem op te lossen. Ga ervan uit dat dit ná het weekend zal zijn. Ik hoop dat je zo voldoende weet.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als je inlogt op je mijn Telfort mobiel staat bij belstatus de 500 Mb wel genoemd
Ook als ik inlog op mijn telfort staat het er niet bij en staat het totaal wat ik had deze maand op de bundel die ik per maand heb (700 mb in mijn geval)
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jan! Welkom! Momenteel kampen we met een storing wat het inzien van het verbruik in Mijn Telfort betreft. Het is goed mogelijk dat de bijgekochte bundel daarom niet wordt weergegeven. Technici zijn bezig om het probleem op te lossen. Ga ervan uit dat dit ná het weekend zal zijn. Ik hoop dat je zo voldoende weet.
Bedankt voor de reactie Michael. Ik ga even afwachten tot na het weekend en daarna laat ik wel even weten of het in orde is.
Reputatie 1
Badge
Ik denk dat ze het veranderd hebben. Als je momenteel een extra 500MB bundel koopt dan staat er dat hij geldig is tot het eind van je factuurperiode. Maar op de site staat nog steeds dat ze 3 maanden geldig zijn (https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-mbs-aanvragen.htm). Telfort houdt je dus voor de gek.
Ik denk dat ze het veranderd hebben. Als je momenteel een extra 500MB bundel koopt dan staat er dat hij geldig is tot het eind van je factuurperiode. Maar op de site staat nog steeds dat ze 3 maanden geldig zijn (https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-mbs-aanvragen.htm). Telfort houdt je dus voor de gek.

Lijkt erop dat de bundel wel actief blijft voor de totale 3 maanden (overigens vind ik het behoorlijk flauw dat eerst mijn nieuwe maandbundel wordt aangesproken en niet de 500mb bundel). De 500 mb bundel blijft niet zichtbaar in de app. Hetzelfde geldt voor de site. Enige dat je kunt zien is dat de bundel actief is. Werkt niet helemaal prettig dus, maar een echt probleem is het niet.
Reputatie 1
Badge
Dan zou dus wat de Telfort app zegt, niet kloppen. (Je bundel is geldig tot het einde van de huidige factuurmaand). Ik moet zeggen dat Telfort het nogal verwarrend maakt.

Reageer