bij afrekening juli is ander kortingspercentage berekend?

• 1 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 1554 keer bekeken

Badge
Ik zal proberen het helder uit te leggen
In juni 2012staat er op de factuur een korting berekend van 50,63% het abonnementsbedrag is dan 6,82 min de korting a 3,45 [=50,63%]
In juli 2012 staat er op de factuur een korting berekend van 50,63% het abonnementsbedrag is dan 6,99 min de korting a 3,31 dit bedrag zou dan ook 50,63% moeten zijn??als ik de rekenmachine gebruik kom ik op afgerond 3,54 [3,5390 is het precieze bedrag]

Hoe kan de korting in een keer minder zijn terwijl het abonnementsbedrag hoger ligt? zou toch minimaal een gelijk bedrag aan korting moeten zijn maar eigenlijk meer.want als ik korting krijg op een hoger begin bedrag zou de korting zelf ook meer moeten bedragen.
En ik weet wel t gaat om maar een verschil van 23 eurocent maar toch, ik blijf dat vreemd vinden en vermoed dat er ergens een fout is gemaakt.
Had hierover ook al gemaild maar daar kwam geen antwoord op dus nu maar hier op het forum proberen of iemand me kan vertellen hoe dit kan?

Webcare heeft U een antwoord hierop?

2 reacties

Badge +2
@Blueswoman,

Graag bekijk ik de betreffende factuur voor u. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Badge
prive bericht verstuurd

met vr gr Blueswoman

Reageer