beantwoord

Biedt Telfort alleen nog Toestellease aan?

• 15 januari 2013
  • 7 reacties
  • 2720 keer bekeken

heeft telfort tegenwoordig alleen nog maar abbonementen incl. telefoon met toestellease ??? via de website kan ik iedergeval alleen maar MET tgoestellease vinden, vraag me dus af of ze in de winkel nog zonder verkopen ??? 
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 15 januari 2013, 15:23

nee, KPN, Hi en Telfort zijn op de toestellease constuctie overgestapt.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
nee, KPN, Hi en Telfort zijn op de toestellease constuctie overgestapt.
ok bedankt, is er ergens een pagina waar simpel maar duidelijk wordt uigelegd wat dat toestellease nou precies inhoud ?? 
Reputatie 8
Badge +17
jawel: hier: http://shop.telfort.nl/toestellease/
Badge +2
Heel kort ook; alles zelf kiezen (qua bundels), niet vantevoren bij betalen, achteraf kiezen tussen bijbetalen (15% nieuwprijs toestel na 2jr) of toestel kosteloos inleveren.

Extra service die gratis inbegrepen is; haal- en brengservice, en leentoestel, wanneer er iets mis is met het toestel (extra dekking nog steeds tegen extra prijs).

Helpt deze info?
Badge +1
achteraf kiezen tussen bijbetalen (15% nieuwprijs toestel na 2jr)

van de site die Kees-Jan gaf:

Lease toestel overnemen?
Je kunt het toestel aan het einde van je contract overnemen voor de op dat moment geldende marktprijs (voor het betreffende gebruikte toestel).

die 15% van de nieuwwaarde is dus ietwat voorbarig...
Badge
allemaal overstappen naar T-mobile die werkt niet met toestellease..
Badge +1
allemaal overstappen naar T-mobile die werkt niet met toestellease..

Of naar Vodafone, die hebben ook geen Toestellease maar wel een fatsoenlijk bereik.

OVerigens vind ik het idee achter lease niet eens zo heel erg slecht. Bij ligt een oud toestel vaak toch maar ongebruikt in de kast, dus als ik hem terug moet geven is dat niet eens zo'n groot probleem. En als de maandlasten lager zijn dan bij Voda of TMO, nou prima toch?

Reageer