beantwoord

Bewijs van een geblokkeerde simkaart

• 16 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Hoi,

Afgelopen zomer is mijn telefoon gestolen tijdens mijn vakantie. Vrij snel heb ik mijn simkaart kunnen blokkeren. Voor mijn schadeclaim bij Interpolis willen ze graag een bewijs dat ik mijn simkaart geblokkeerd heb. Is het mogelijk om een dergelijk bewijs van Telfort te krijgen?

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 oktober 2019, 09:45

Hoi @chantal.l, welkom bij ons op het Forum. 

Wat balen dat jouw toestel gestolen is op vakantie. Nu probeer je dit allemaal te verhalen. Alleen de verzekeraar vraagt op extra informatie. Zou een mail van mij voldoende zijn met het tijdstip er in? 

Ik wil je die in ieder geval graag sturen. Zou je daarvoor nog jouw Forumprofiel onder Extra informatie willen voorzien van naam contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik de mail voor je maken. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @chantal.l, welkom bij ons op het Forum. 

Wat balen dat jouw toestel gestolen is op vakantie. Nu probeer je dit allemaal te verhalen. Alleen de verzekeraar vraagt op extra informatie. Zou een mail van mij voldoende zijn met het tijdstip er in? 

Ik wil je die in ieder geval graag sturen. Zou je daarvoor nog jouw Forumprofiel onder Extra informatie willen voorzien van naam contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik de mail voor je maken. 

Hoi @Bart - Telfort 

Bedankt dat je mij kunt voorzien in de extra informatie. Ik heb de laatste cijfers en mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. 

Hebben jullie naast het tijdstip wanneer de simkaart is geblokkeerd ook de locatie zichtbaar waar vandaan het blokkeren is gebeurd? 

Met vriendelijke groet,

Chantal

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb je de mail gestuurd hoor. Alleen met het tijdstip. En locatie hiervan heb ik niet. Hopelijk is dit voldoende voor de verzekering. 

Reageer