beantwoord

Bewijs aflossen krediet

• 10 december 2019
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb mijn toestelkrediet onlangs afgelost ivm de BKR-registratie voor het aanvragen van een hypotheek. Nu heb ik zsm een aflosbewijs hiervan nodig. Hoe kom ik hier aan? Ik kan de betaling nog niet terugvinden in 'facturen'.
Bedankt voor uw reactie!

Groeten,
Stella 

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 11 december 2019, 21:03

Dag @Stella81. Van harte welkom hier. Begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk wilt afronden. Op het moment dat je betaling via iDEAL is verwerkt en je abonnement is omgezet naar een Sim Only abonnement, wordt je lening binnen 5 werkdagen bij het BKR beëindigd. Wanneer heb je de betaling voldaan? 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Stella81. Van harte welkom hier. Begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk wilt afronden. Op het moment dat je betaling via iDEAL is verwerkt en je abonnement is omgezet naar een Sim Only abonnement, wordt je lening binnen 5 werkdagen bij het BKR beëindigd. Wanneer heb je de betaling voldaan? 

6 december....

Reputatie 8
Badge +16

Je kan tegenwoordig kosteloos bij het BKR een account aanmaken waarna je zelf de status kan volgen bij het BKR.

Reputatie 8
Badge +9

Goede tip, @Tuut-Tuut. Dat wist ik niet! :slight_smile:  Kun je daarmee uit de voeten, @Stella81? Gezien je de betaling op 6 december hebt gedaan, zou ik het in ieder geval tot aanstaande maandag afwachten. Als de lening bij het BKR dan nog niet is beëindigd, laat het dan aan me weten. Dan ga ik verder voor je op onderzoek uit.

Reageer