beantwoord

Bevestiging mobiele verlenging

  • 17 april 2018
  • 7 reacties
  • 28 keer bekeken

Reputatie 1
Kunt u toevallig ook zien of de verlenging van mobiel goed verwerkt is en of ik daar een bevestiging van krijg?

Vraag in een nieuw topic geplaatst voor betere leesbaarheid.
icon

Beste antwoord door loes.ellenbroek 18 april 2018, 12:26

Beste stephen ik heb idd net de bevestiging ontvangen en de sms’jes.
Bedankt voor jullie reactie
Bekijk reactie

7 reacties

Geen dank, graag gedaan.
Ik kan niet zien of de mobiele verlenging goed is gegaan. Ik ben een klant, net als jij.
Webcare kan dat wel, ze lezen mee.
Staan je klantnummer en je 06 al in je forumprofiel?
Reputatie 1
Ja ik heb mijn 2 klantnummers ingevuld en 06 nummer ingevuld.
Dan komt het helemaal goed.
Webcare heeft het druk, het kan een dag duren voor ze aan je topic toe zijn.
https://forum.telfort.nl/over-het-forum-250/even-geduld-aub-ons-team-gaat-door-de-wasstraat-75446
Reputatie 1
Als ik inlog bij Telfort mobiel krijg ik deze, kan iemand aangeven of het verlengen gelukt is want ik heb ook geen bevestigings mail gehad.

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Loes, bedankt voor het verlengen van je abonnementen. Ik heb gekeken in het systeem en zie dat ook de verlenging voor mobiel is aangevraagd. De bevestiging is vandaa een paar minuten voor 12:00 uur gemaild. heb je deze ontvangen? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Beste stephen ik heb idd net de bevestiging ontvangen en de sms’jes.
Bedankt voor jullie reactie
Reputatie 8
Badge +16
Gelukkig! Zodra ik je weer ergens mee van dienst kan zijn dan hoor ik dit graag van je.

Reageer