Betalen voor een abonnement die TELFORT zelf heeft geannuleerd

  • 17 juli 2017
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Onderstaande aan telfort willen mailen, maar geen mailadres. Heeft iemand het zelfde probleem gehad en wat was de oplossing?
Krijg steeds facturen die ik moet betalen en dreigen met deurwaarder e.d.

Zal toch niet de enige zijn?



Hallo,

Mail jullie weer voor de zoveelste keer, jullie hebben zelf het mobiel abonnement geannuleerd.
Ik krijg nog eigenlijk €20 euro activatie kosten terug, heb helemaal geen abonnement gehad.
Jullie werken langs elkaar heen, maar ik heb er nu genoeg van.
Laat de deurwaarder maar komen en de rechter ook, juridisch sta ik in mijn recht. Heb dit al met mijn juridisch adviseur besproken.
Graag wilt ik nu voor altijd duidelijk maken dat ik geen abonnement heb en ook nooit meer wil!!!!!!!!!!!!!
Heb Telfort thuis, maar deze ga ik ook opzeggen, met telfort heb ik het helemaal gehad.!!!!!!!!!!!!

HOPELIJK WORDT/IS HET NU DUIDELIJK!!!!!!!!

Groet

2 reacties

Beste Gracher,

Het is niet handig om op een openbaar Forum alles openbaar neer te zetten.
Dan doel ik naam, klantnummer en telefoonnummer.

Je kunt dan beter op webcare wachten die je klacht oppakt.

Het is ondertussen aangepast, goed!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo geracher, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog steeds aanmaningen ontvangt. Stuur mij jouw naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.

Reageer