Betalen voor cadeausim

• 3 december 2012
  • 2 reacties
  • 2210 keer bekeken

Enige tijd geleden de cadeausim afgesloten. Was een leuk cadeautje van Telfort vonden wij. Gratis bellen met andere leden van Telfort.

Na de eerste maand werd er geld van mijn rekening afgeschreven?? En niet gebeld naar niet telfort nummers
Na de tweede maand werd er weer geld van mijn rekening afgeschreven. Telfort gebeld, klacht ingediend...Wat bleek de cadeausim was bij Telfort verkeerd geregistreerd. In plaats van cadeausim was er een sim verstrekt met lekker lang bellen na tien minuten gratis.....

Mail ontvangen van Telfort dat dit niet de bedoeling was en het zo snel mogelijk rechtgezet zou worden. Binnen 5 werkdagen zou alles geregeld zijn.

Maar er werd weer geld van mijn rekening afgeschreven. Weer gebeld. Werd erg onvriendelijk te woord gestaan door een dame die het echt niet begreep. De cadeausim bestond niet en het was een sim met lekker lang na 10 minuten gratis. Weer klachtenmail gestuurd. Ik wacht nu nog op antwoord. Maar de tien werkdagen dat ze kunnen reageren zijn nog niet voorbij.

Ben benieuwd of mijn sim nog een cadeausim gaat worden of dat Telfort gewoon de boel bedonderd!!

2 reacties

Zal ik doen.
Reputatie 8
Badge +10
Ik hoor een echo... https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/cadeausim-niet-cadeau-30078/

Het is niet nodig om meerdere topics te openen voor hetzelfde probleem, je kan gewoon een 2e post in hetzelfde topic maken als je aanvullende gegevens hebt.

Reageer