beantwoord

Betalen openstaande facturen

• 28 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Hoi ik probeer nu al een paar dagen via de ideal link mijn openstaande factuuren te betalen maar de webpagina laad niet. mijn telefoon nummer is daardooor geblokkeerd dus ik kan niet meer met jullie bellen. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 oktober 2019, 09:13

Goedemorgen @dvisch, ik begrijp dat betalen niet lukt doordat de webpagina niet wil openen. Dat is niet fijn, goed dat je het laat weten.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie dat je gisteravond contact met een collega van me hebt gehad via social media. Ik zie dat er een iDeal link naar je toegestuurd is. Heb je deze ontvangen en is de betaling nu gelukt? Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @dvisch, ik begrijp dat betalen niet lukt doordat de webpagina niet wil openen. Dat is niet fijn, goed dat je het laat weten.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie dat je gisteravond contact met een collega van me hebt gehad via social media. Ik zie dat er een iDeal link naar je toegestuurd is. Heb je deze ontvangen en is de betaling nu gelukt? Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen.

Reageer