Betaalafspraak nagekomen, toch afgesloten

• 8 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedenavond, ik ben ondanks het nakomen van de betaalafspraak, toch afgesloten, wat ik vreemd vind, kan dit nagekeken worden? Zodat ik weer aangesloten wordt?

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het verschuldige bedrag handmatig overgemaakt zo ja dan is de verwerking daarvan ongeveer 5 werkdagen
28 Juli heb ik €164 overgemaakt, wel vanaf een andere Rek.nr o.v.v het klantnummer, het is aangekomen ( is bevestigd door een collega van jou) alleen hij kon ondanks de bevestiging, niets voor mij betekenen. Wat ik toch vrij vreemd vind.
Hopelijk verloopt het via deze weg soepeler.

Klantnummer is *****

Mvg,

Erik Cesar

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
@ErikC , klantnummer kun je beter even in je profiel zetten ipv open en bloot op het forum, en @jimny is net als ik geen Telfort medewerker maar klant, ik ex klant, en we proberen anderen te helpen.
Ah ok bedankt voor de tip, vaarwel zit er aan te komen , waardeloze praktijken,
Ga dan niet naar T-Mobile, das pas waardeloos, daar word je afgesloten ook al heb je alles wel op tijd betaald, of je bent ineens je nummer kwijt.
Dan is Telfort nog schappelijk.

PS, je kan met de 3 puntjes rechtsonder je bericht nog bewerken zodat je je klantnummer nog weg kan
halen.
Reputatie 8
Badge +17
Morgen even afwachten wat webcare voor je kan betekenen, het wordt ook ingewikkeld als de betaling via een andere rekening is overgeboekt.
Voortaan kun je beter meteen het forum bezoeken om tekst en uitleg en ook of men een betalings link naar je wil sturen dan ben je binnen 24 uur weer online nadat je betaald hebt
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ErikC, welkom.

Ik lees dat je bent afgesloten, dit terwijl je wel een betaalafspraak bent nagekomen. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie zo 1,2,3 de betaling ook niet als geheel terug. Ik zie ook dat er van de afgelopen 6 maanden nog bedragen openstaan. Dat is ook zeker reden om je af te sluiten. Een andere is ook vanwege hoogverbruik. Mijn collega's van Credit Risk hebben jouw situatie in behandeling. Ik wil je dan ook vragen om even contact met hen op te nemen. Zij kunnen je dan verder helpen. Ik zal je het telefoonnummer waar op ze te bereiken zijn privé sturen.

Mocht er nog iets anders zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer