beantwoord

Bestelstatus

• 6 november 2017
  • 1 reactie
  • 126 keer bekeken

Beste Telfort,

Op vrijdag 27 oktober 09.04 heb ik een bevestigingsmail ontvangen voor het verlengen van mijn abonnement inclusief die iPhone X. Mijn verwachting was dat het toestel op vrijdag 3 november geleverd zou worden, wat niet zo is. Meerdere malen gebeld en daarin was aangegeven dat het abonnement pas actief zou zijn wanneer het pakketje compleet is, dus wanneer het toestel ook is geleverd.

Vandaag 06-11 kreeg ik een sms van Telfort dat mijn verlenging is ingegaan, maar een iPhone X is nergens te bekennen.

Dus nu is mijn vraag hoe dit kan? Aangezien mijn abonnement wel actief is, maar er geen toestel is geleverd. De kosten van het toestel worden nu wel gewoon verrekend tijdens de betaling, wat mij ook niet logisch lijkt.

Hebben jullie dus meer informatie wat dit betreft en over de levering van de iPhone X?

Mijn bestelnummer is ******

Alvast bedankt.

Admin: ordernummer verborgen i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 7 november 2017, 12:59

Hoi Fadi, welkom op het forum!

De kosten voor het toestel worden verrekend middels je factuur. Dat gaat ook zo wanneer de levering nog plaats moet vinden. Het lijkt me handig dat ik met je mee kijk naar hoe het zit met de verlenging die al is ingegaan. Wil je mij een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, adresgegevens en naam waarop het contract bekend is?
Ook voor ons is het altijd een verrassing hoeveel iPhones we geleverd krijgen. Hierdoor is het voor ons vooraf lastig in te schatten wanneer jij je nieuwe iPhone krijgt. Om die reden kan ik niet een precieze datum geven wanneer je je iPhone kunt verwachten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Fadi, welkom op het forum!

De kosten voor het toestel worden verrekend middels je factuur. Dat gaat ook zo wanneer de levering nog plaats moet vinden. Het lijkt me handig dat ik met je mee kijk naar hoe het zit met de verlenging die al is ingegaan. Wil je mij een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, adresgegevens en naam waarop het contract bekend is?
Ook voor ons is het altijd een verrassing hoeveel iPhones we geleverd krijgen. Hierdoor is het voor ons vooraf lastig in te schatten wanneer jij je nieuwe iPhone krijgt. Om die reden kan ik niet een precieze datum geven wanneer je je iPhone kunt verwachten.

Reageer