beantwoord

Bestelling blijft op controleren staan

• 3 februari 2019
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Beste Jasper,

ik heb afgelopen vrijdag mijn bestelling gedaan.
moet ik er vanuit gaan dat mijn bestelling hetzelfde verloopt als die van Rob?
want bij mij staat ook dat de gegevens worden gecontroleerd.
ik ga er vanuit dat jullie regelen dat de telefoon uiterlijk morgen word geleverd.
mocht dit niet zo zijn, dan annuleer ik morgen eind van de dag de telefoon met het bijbehorende abonnement.

met vriendelijke groet,Gert-Jan
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 5 februari 2019, 18:46

Hoi Gert-Jan, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom!

Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet. Daarmee zie ik dat je je bestelling inmiddels ontvangen hebt 🙂 Klopt dat? Leuk dat je voor een abonnement bij ons gekozen hebt! Het kan soms even duren voordat een bestelling verwerkt is, net zoals JanD beschrijft. Gewoonlijk loopt dit vrij snel door, maar ik snap dat dat even verwarrend kan zijn.

Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi Gert-Jan, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom!

Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet. Daarmee zie ik dat je je bestelling inmiddels ontvangen hebt 🙂 Klopt dat? Leuk dat je voor een abonnement bij ons gekozen hebt! Het kan soms even duren voordat een bestelling verwerkt is, net zoals JanD beschrijft. Gewoonlijk loopt dit vrij snel door, maar ik snap dat dat even verwarrend kan zijn.

Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt!
Reputatie 8
Badge +7
Van de week deed ik in MijnTelfort een wijziging van mijn thuispakket en kreeg een foutmelding, maar 2 seconden later kreeg ik een e-mailbevestiging van de wijziging van mijn pakket, het was dus toch goed gegaan.

Reageer