beantwoord

Bestelling annuleren

  • 20 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Hoi. Ik heb mijn abonnement verlengd maar ik heb verkeerde toestel besteld. De telefoon is nog niet op voorraad maar ik kan niet dit annuleren. Mijn nummer bestelling 1910209050

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 oktober 2019, 20:29

Hoi @Agatastrauss, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom!

Logisch dat je de bestelling wilt annuleren als je niet het juiste toestel hebt besteld. Ik zie dat het verzoek om de bestelling te annuleren al bij de specialisten neergelegd is. Zij maken dit zo snel mogelijk voor je in orde, ik verwacht binnen een paar werkdagen. Zij stellen je op de hoogte zo gauw het geregeld is, of als ze vragen aan je hebben.

Mocht je iets horen of als je zelf vragen hebt, dan hoor ik het graag van je.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Agatastrauss, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom!

Logisch dat je de bestelling wilt annuleren als je niet het juiste toestel hebt besteld. Ik zie dat het verzoek om de bestelling te annuleren al bij de specialisten neergelegd is. Zij maken dit zo snel mogelijk voor je in orde, ik verwacht binnen een paar werkdagen. Zij stellen je op de hoogte zo gauw het geregeld is, of als ze vragen aan je hebben.

Mocht je iets horen of als je zelf vragen hebt, dan hoor ik het graag van je.

Reageer