bestellen Microsim

• 5 mei 2012
  • 2 reacties
  • 2425 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben sinds vandaag eigenaar van een telefoon die een microsim nodig heeft. Ik heb al gekeken of ik mijn bestaande sim zelf kan bijsnijden, maar dat lijkt moeilijk. Ik moet de chip beschadigen als ik het sjabloon aan wil houden. Dit lijkt mij niet de bedoeling.

Als eerste alternatief dacht ik even langs de telfort winkel te gaan morgen, maar deze blijkt morgen dicht te zijn. Ik denk dat ze de enige dichte winkel in heel den haag centrum zijn. Maar goed.

Weet iemand hier of het ook mogelijk is een telfort microsim op te pikken in een KPN winkel? Deze zijn morgen wel gewoon open.

Alvast bedankt

MVG Wouter

2 reacties

Badge +1
Hoi Wouter,
onder het motto beter laat dan nooit: nee, dat kan niet bij een KPN winkel. Volgens mij zou het wel moeten kunnen bij een Telfort verkooppunt (dus een andere keten die wel Telfort aanbiedt).
Dat je door het metaal van de simkaart heen knipt als je hem kleiner maakt is redelijk normaal. De buitenste 'plaatjes' van een simkaart met 10 vakjes worden niet gebruikt (moderne toestellen gebruiken alleen de middelste 6), dus dat is geen probleem.
grtz
Badge
Hallo, Ik ben sinds vandaag eigenaar van een telefoon die een microsim nodig heeft. Ik heb al gekeken of ik mijn bestaande sim zelf kan bijsnijden, maar dat lijkt moeilijk. Ik moet de chip beschadigen als ik het sjabloon aan wil houden. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Als eerste alternatief dacht ik even langs de telfort winkel te gaan morgen, maar deze blijkt morgen dicht te zijn. Ik denk dat ze de enige dichte winkel in heel den haag centrum zijn. Maar goed. Weet iemand hier of het ook mogelijk is een telfort microsim op te pikken in een KPN winkel? Deze zijn morgen wel gewoon open. Alvast bedankt MVG Wouter

Hallo,

Je kunt je gewone simkaart ook naar micro simkaart laten knippen bij b.v Belcompany of andere telefoonwinkel.
Daar hebben ze speciale micro simkaart knippers.
Heb de mijne toen ook laten verknippen bij Belcompany.
Zo gepiept.

Mvg.

Juancarlos1966

Reageer