Beperkt toegang Mijn Telfort na overstap

• 19 november 2012
  • 7 reacties
  • 2148 keer bekeken

Badge
Onlangs heb ik mijn abonnement opgezegd waarna de afwikkeling daarvan is niet juist is gegaan. Al tijdens de contract periode heb ik enkele berichten gestuurd en op enkele ook antwoord ontvangen. Er is nu een nieuwe termijn afgeschreven maar het blijkt niet meer mogelijk om daarover een contactformulier in te vullen. Mijn login gegevens worden daar niet meer geaccepteerd (terwijl ik nog wel steeds in het account kan om facturen op te vragen ed).

Ik heb de bank nu een verzoek gedaan de termijn te storneren.

Met vriendelijke groet,

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Brrt,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat hier verwarring over is ontstaan. Ik help je graag verder. Gaat het over Telfort Vast of Mobiel?

Denise
Badge
Beste Denise, het betreft een mobiel abonnement, om preciezer te zijn één van twee mobiele abonnementen (beide opgezegd). Heb je nog meer informatie nodig?
Badge
Beste Denise,

Ik heb een soort betalingsherinnering ontvangen waarvoor ik opnieuw een melding in het klantenservice systeem wilde maken, maar nog steeds kan ik geen berichten aanmaken omdat mijn wachtwoord niet wordt geaccepteerd ("De combinatie gebruikersnaam / wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw."), terwijl ik in een tweede scherm wel gewoon ben aangemeld en bijvoorbeeld mijn overzicht facturen kan opvragen.

Is er al enig zicht op toegang en / of een reactie op mijn eerdere verzoeken?

Met vriendelijke groet,
Reputatie 3
Badge +1
@Brrt,

Mijn excuses voor de late reactie op jouw vorige bericht. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
Beste Denise,

In reactie op jouw bericht had ik een antwoord gestuurd op het "private forum" maar ik ben er niet helemaal zeker van dat je dat bericht ook zult lezen. Ik heb nog een vraag openstaan bij de klantenservice waarover ik in dat bericht nadere informatie had gegeven.

Graag hoor ik of ik die informatie opnieuw moet leveren of dat je het bericht zelf kunt oppakken.

Met vriendelijke groet,

@Brrt,

Mijn excuses voor de late reactie op jouw vorige bericht. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in https://%22https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=47298%22 aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Brrt,

Ik heb geen privébericht ontvangen. Daarnaast is het zo dat wij niet reageren op ongevraagde privéberichten.
Kun je aangeven waar het over gaat? Dan zal ik kijken of ik je verder kan helpen.

Denise
Badge
Dat dacht ik al Denise, dus daarom dit bericht.

Ik heb een klacht ingediend over het niet aanhouden van de officiële opzegtermijn. Ik heb mijn abonnement opgezegd op 29 september en Telfort heeft het contract pas beëindigd per 5 november, acht dagen later dus.
Tot op heden heb ik alleen een antwoord ontvangen dat ze de datum hebben gebruikt waarop de aanvraag voor uitporteren was ontvangen.
Voor een tweede abonnement (op dezelfde datum opgezegd maar beëindigd op 2/11) heb ik een tegemoetkoming ontvangen van 4 dagen.

Met vriendelijke groet.

@Brrt,

Ik heb geen privébericht ontvangen. Daarnaast is het zo dat wij niet reageren op ongevraagde privéberichten.
Kun je aangeven waar het over gaat? Dan zal ik kijken of ik je verder kan helpen.

Denise

Reageer