belstatus onthoud wachtwoord niet meer

• 8 december 2013
  • 10 reacties
  • 2468 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
samsung galaxi s4, na software update onthoud de belstatus app mijn wachtwoord niet meer er staan wel sterretjes in het veld, maar krijg de melding:inloggen niet gelukt ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord
nu is mijn gebruikersnaam het 06 nummer van mijn telefoon. als ik het juiste wachtwoord gewoon intyp doet hij het wel.
ga ik vervolgens weer uitloggen en opnieuw automatisch inloggen krijg ik weer hetzelfde.
ik heb de app ook al verwijderd en opnieuw geinstallererd, ook hetzelfde probleem

10 reacties

Dit probleem heb ik ook een tijdje geleden deed hij het wel gewoon en nu krijg ik een melding met een foutmelding iets met gedecrypt of zoiets
Badge
Vervelend dat het wachtwoord niet meer wordt onthouden. Ervaren jullie dit probleem nog steeds?

Laïla
Reputatie 1
Badge
ja klopt het probleem is er nog steeds
Vervelend dat het wachtwoord niet meer wordt onthouden. Ervaren jullie dit probleem nog steeds?

Laïla
Ja hier nog steeds erg genoeg
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Vervelend dat de Belstatus app het wachtwoord niet onthoud. Ik zal deze melding intern uitzetten. Zodra ik meer weet stel ik jullie via dit topic op de hoogte. Kunnen jullie de app eens verwijderen en deze opnieuw installeren? Wellicht verhelpt dit het probleem.

Denise
Hallo denise

Dit heb ik misschien wel al 20 x gedaan en niets helpt dus denk ik dat dit overbodig is
Badge +2
Wellicht kan je jezelf hier op het forum aanmelden om mee te doen met het testen van de nieuwe Telfort Belstatus App die binnenkort getest gaat worden.
Reputatie 1
Badge
Hallo denise

Dit heb ik misschien wel al 20 x gedaan en niets helpt dus denk ik dat dit overbodig is

had ik ook al eens gedaan
helpt ook niet
Net eens geprobeerd met de gegevens van mijn vrouw om in te loggen op de belstatus app de eerste keer toen ik alles ingegeven had ging het goed maar toen ik alles afgesloten had en opnieuw wilde proberen gaf hij weer hetzelfde aan ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord ik snap er echt helemaal niks van.
Heb een galaxy s4 met android 4.3 en zal toch echt niet de enigste zijn met deze specs dus waar ligt het nu aan aan een instelling bij telfort of aan mijn s4 rara.
Reputatie 3
Badge +1
@ron1974,

Er zijn meerdere meldingen binnengekomen. Het wordt op dit moment intern uitgezet. Zodra er meer bekend is stel ik jou op de hoogte.

Denise

Reageer