Belstatus app werkt niet, inloggen via Mijn Telfort wel
Hoi ik heb op 11 dec 2012 een sim only contract bij Telfort afgesloten.
300 min, 100 sms en 500 MB a 15 euro.
Ik wil graag dat mijn belstatus app het doet op mijn mobiel.
Als ik op mijn telfort inlog kan ik het wel zien , maar de app werkt niet.
Groetjes,
Naci
300 min, 100 sms en 500 MB a 15 euro.
Ik wil graag dat mijn belstatus app het doet op mijn mobiel.
Als ik op mijn telfort inlog kan ik het wel zien , maar de app werkt niet.
Groetjes,
Naci
@Naci,
Welkom op het forum!
Vervelend dat de Belstatus-app niet werkt. Ik help je graag verder. Kun je aangeven wat er precies niet lukt? Maak je gebruik van Android of iPhone? Kun je wel inloggen of dat ook niet? Wat zie je voor foutmelding?
PS: ik heb je een privébericht gestuurd met het verzoek de gebruikersnaam te wijzigen, aangezien dit een openbaar forum is.
Denise
Welkom op het forum!
Vervelend dat de Belstatus-app niet werkt. Ik help je graag verder. Kun je aangeven wat er precies niet lukt? Maak je gebruik van Android of iPhone? Kun je wel inloggen of dat ook niet? Wat zie je voor foutmelding?
PS: ik heb je een privébericht gestuurd met het verzoek de gebruikersnaam te wijzigen, aangezien dit een openbaar forum is.
Denise
Hoi Denise,
Ik gebruik Android.
Inloggen op de PC lukt wel, maar app op de mobiel niet.
Die zegt er zijn geen gegevens bekend Log in op mijn Telfort voor meer informatie.
En ik kan ook geen link vinden om mijn gebruikersnaam te wijzigen?
Gr. Naci, of ook wel 06-33377605
Ik gebruik Android.
Inloggen op de PC lukt wel, maar app op de mobiel niet.
Die zegt er zijn geen gegevens bekend Log in op mijn Telfort voor meer informatie.
En ik kan ook geen link vinden om mijn gebruikersnaam te wijzigen?
Gr. Naci, of ook wel 06-33377605
@Naci,
Zoals je ziet heb ik jouw gebruikersnaam aangepast.
Je geeft aan dat je wel via Mijn Telfort kunt inloggen. Ik adviseer je de app te verwijderen en deze vervolgens opnieuw te installeren. Je gebruikersnaam is jouw 06-nummer.
Mocht dit niet werken dan verneem ik dat graag.
Denise
Zoals je ziet heb ik jouw gebruikersnaam aangepast.
Je geeft aan dat je wel via Mijn Telfort kunt inloggen. Ik adviseer je de app te verwijderen en deze vervolgens opnieuw te installeren. Je gebruikersnaam is jouw 06-nummer.
Mocht dit niet werken dan verneem ik dat graag.
Denise
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.