belstatus app, lease toestellen en belminuten

  • 30 juli 2012
  • 0 reacties
  • 1577 keer bekeken

Ik heb een vraag, waarom de belstatus app nu niet werkt voor Android en wel voor iphone? Het komt bij mij over alsof de iPhone vanwege zijn naam overal toegang heeft, en bij wordt er gezegt dat ik dan via de m.telfort.ml/belstatus moet ga kijken en wederom kan ik daar ook niet op. Nu moet ik via de normale website inloggen op mijn telfort wat heel lang duurt om op te laden, ben hier niet blij mee.

Dan had ik nog een vraag waarom er niet wordt overwogen om lease toestellen af te schaffen of om iedergeval de klant een optie te geven en te kunnen kiezen lease of niet.

En waarom is het nu dat bij een nieuw abbonoment de belminuten aan het einde van de maand niet mee gaan naar de volgende maand?

Als dit zo blijft raken jullie iniedergeval mij en mijn familie kwijt en dat betekent misschien niet veel, maar dat zijn 15 abbonomenten en dat zullen er daarna meer worden ben zelf heel lang klant van telfort heb ook een A++ status zoals jullie dat noemen, maar ik meen dit echt m.v.g. een goede klant

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer