Belstatus aanzetten werkt niet

• 23 januari 2012
  • 5 reacties
  • 2507 keer bekeken

Sinds vandaag begint mijn nieuwe belbundel. Het zal een gebroken maand zijn ivm het aflopen van mijn vorige bundel en nu mijn nieuwe bundel. Net zoals bij mijn oude bundel wilde ik mijn Belstatus aanzetten. Maar helaas dat lukt niet. Juist nu ik het goed in de gaten wil houden ivm het ingaan van mijn nieuwe bundel vind ik dat vervelend dat het niet werkt. Zouden jullie dit voor mij na kunnen kijken wat hier aan de hand is en zo nodig alle opties hiervan aanzetten?

Met vr gr Myself

5 reacties

Badge +7
Ik ben voor u aan het uitzoeken wat er precies aan de hand is. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Laïla
Ik bedoel het belbewuststand van Internet. De belstand en de belupdate staan voor de minuten en sms wel aan maar je kan ook kiezen om daar je internet ook op actief te zetten en dat staan deze nog niet. De MB update wel dat klopt.
Badge +7
Wat bedoelt u precies? Mobiel internet staat namelijk aan. U maakt hier ook gewoon gebruik van. MB-Update stond al aan.

Laïla
Maar het internet staat niet op actief. Zou u dat alsnog kunnen doen?
Badge +7
Ik zie dat u het vanochtend heeft geregeld via de klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak. Als u wilt weten hoeveel tegoed u nog heeft tot de 11de dan dient u BelStatus te raadplegen.

Laïla

Reageer