beantwoord

Belsimpel Telfort

• 16 juli 2018
  • 4 reacties
  • 299 keer bekeken

Reputatie 1
Hi,

Als ik een telefoon bij belsimpel koop en als provider telfort kies, hoe zit dit dan? Heb ik dan een abonnement bij telfort voor belminuten etc.. en betaal ik het toestel bij belsimpel? of zit dit totaal anders? En kan ik dan ook gewoon nog mijn abonnement via mijn telfort beheren etc..?
Voorbeeld: https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-x/64gb-zwart/aanbieding?abonnement=telfortnieuw-150-minuten-10000-mb-4g-2-jaar-verlenging-combivoordeel&bundel%5B0%5D=telfort-toestelbundel-2400-2-jaar-verlenging

Admin: Topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 juli 2018, 16:07

Hallo Jeroen17, wat leuk dat je je abonnement wilt verlengen 🙂 Dat is inderdaad ook mogelijk via Belsimpel, het abonnement loopt dan gewoon via ons en het toestel krijg je van Belsimpel. De toestelkosten zullen ook op onze factuur verschijnen en wij dragen dat over naar Belsimpel, waardoor je alleen voor het afsluiten van het contract contact hoeft te hebben met hen. Daarna loopt alles via ons, waaronder de Mijn Telfort omgeving.
Weet je daarmee voldoende, of kan ik je er meer over vertellen?
Bekijk reactie

4 reacties

Belsimpel levert je telefoon zeker als je deze los koopt.
Je wordt/bent dan gewoon Telfort klant dus gewoon toegang tot mijn telfort.
Reputatie 8
Badge +18
Als het gaat om een verlenging bijTelfort van je huidige telfort abo dan kun je dat inderdaad regelen bij Belsimpel je link is daar heel duidelijk in
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Jeroen17, wat leuk dat je je abonnement wilt verlengen 🙂 Dat is inderdaad ook mogelijk via Belsimpel, het abonnement loopt dan gewoon via ons en het toestel krijg je van Belsimpel. De toestelkosten zullen ook op onze factuur verschijnen en wij dragen dat over naar Belsimpel, waardoor je alleen voor het afsluiten van het contract contact hoeft te hebben met hen. Daarna loopt alles via ons, waaronder de Mijn Telfort omgeving.
Weet je daarmee voldoende, of kan ik je er meer over vertellen?
Reputatie 1
Top! ik weet genoeg. Bedankt 😉

Reageer