vraag

Belminuten verdwijnen zonder te bellen

Gisteren kreeg ik een sms dat ik 80% van mijn belbundel verbruikt heb. Mijn belgedrag is heeft hier nog nooit toe geleid en ik heb iedere maand belminuten over. Vervolgens ga ik in de app kijken en zie ik dat ik nog 28 bel minuten over heb.. Ik ben verbaast maar ik denk het zal wel.. Vervolgens log ik een uur later weer in de app omdat ik het toch heel erg vreemd vind en zie tot mijn verbazing dat mijn belminuten nog maar op 6 minuten staat?? Dit terwijl ik niet eens gebeld heb in dat uur.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?
Ben ik gehackt?
Is dit een storing?
Mijn MB's zijn gewoon normaal daar is niks mee gebeurt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +9
Hoi Emilytje, welkom bij ons het Forum. Je geeft aan een sms gekregen dat je belminuten bijna op waren. Je bent gaan kijken, en verhip, ze bleken inderdaad verbruikt. Later kijk je weer en ja hoor, nu heb je nog minder minuten. 😞 Ik kan mij dan ook graag voorstellen dat je graag wilt weten hoe dit precies zit.

Ik heb hiervoor nog wat extra gegevens nodig. Zou je voor de volledigheid nog de naam van de contractant, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN willen toevoegen? Dit mag ook onder het kopje Extra Informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Zou je een reactie willen achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee.

Reageer