beantwoord

Belminuten op, kan ik deze maand nog iets doen?

Hallo allemaal,

Even een vraag: ik zit over mijn belminuten heen (zat nog in mijn hoofd dat ik Lekker Lang Bellen had, maar dat schijnt dus al een tijd opgeheven te zijn).

Ik moet nog 13 dagen in mijn huidige maand. Nu wil ik tijdelijk mijn abonnement verhogen naar onbeperkt bellen, maar zie ik dit die verhoging pas ingaat over 13 dagen (per eerstvolgende factuurperiode). https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm Ik heb verlengd na 26 februari 2018.

Mijn vraag: kan ik nog iets anders doen (een tijdelijk bundel kopen ofzo) om de komende 13 dagen toch te bellen zonder dat dit buiten mijn bundel gaat?

Alvast dank voor jullie reactie!
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 februari 2019, 12:52

Hoi @benv, niet fijn dat je halverwege de maand al door je belminuten heen bent, nu je bundel anders is na je verlenging. Ik denk ook graag met je mee.

Het verhogen van je bundel is wel mogelijk, maar zo'n wijziging gaat inderdaad de eerste dag van de volgende maand in. Dat is misschien goed als je bundel structureel te weinig of krap is, maar daar heb je niet nu direct iets aan. Ik heb misschien nog een handige tip voor je 🙂 Je zou tijdelijk (meer) kunnen bellen via Skype/WhatsApp/Facetime. Dan bel je via internet, het kost je dan geen belminuten. En het kost je helemaal niets als je dat doet wanneer je met WiFi verbonden bent! Ik hoop dat dat helpt, en je daarmee de maand toch goed door kan komen.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi @benv, niet fijn dat je halverwege de maand al door je belminuten heen bent, nu je bundel anders is na je verlenging. Ik denk ook graag met je mee.

Het verhogen van je bundel is wel mogelijk, maar zo'n wijziging gaat inderdaad de eerste dag van de volgende maand in. Dat is misschien goed als je bundel structureel te weinig of krap is, maar daar heb je niet nu direct iets aan. Ik heb misschien nog een handige tip voor je 🙂 Je zou tijdelijk (meer) kunnen bellen via Skype/WhatsApp/Facetime. Dan bel je via internet, het kost je dan geen belminuten. En het kost je helemaal niets als je dat doet wanneer je met WiFi verbonden bent! Ik hoop dat dat helpt, en je daarmee de maand toch goed door kan komen.
Nope, wat ik via die link begrijp kunnen oudere abonnementen op de dag zelf kiezen voor tijdelijk een hogere bundel dit blijkt niet meer te kunnen, vermoedelijk heb je dan nu 150 belminuten?
Welke je 2 maanden mee kan nemen wat als je niet veel belt op 450 minuten neer komt. Wat verspeid over 30 dagen niet extreem veel is zeker als je niet kan uitwijken naar een vaste lijn.
Beste Galdor68, dank voor je reactie!

Jammer van Telfort dat dat niet kan... Betekent dat ik dus, als ik een maand meer bel en dit niet van tevoren heb bedacht (wat je meestal niet doet als consument lijkt mij), ik dat niet meer recht kan trekken door bijv. voor een paar € belminuten bij te kopen voor diezelfde dag/maand nog.
Eigenlijk niet vrees ik er zijn voor abonnementen alleen data bundels verkrijgbaar.
Het gevolg van je verlenging (lees nieuwe voorwaarden) is het kwijt raken van Lekker Lang Bellen.

Reageer