beantwoord

Belminuten en mb's nieuw abbonement

• 19 september 2016
  • 4 reacties
  • 480 keer bekeken

Hallo,
Op woensdag 14 september is mijn abbonement bij telfort ingegaan. Ik heb een abbonement met 1000 mb en 300 belminuten. Ik maak gebruik van combi voordeel en heb gekozen voor de verdubbelaar. Hierdoor zou ik maandelijks dan uitkomen op 2000mb en 600min. Echter kijk ik zojuist in de mijn telfort App en daar staat nu dat ik deze maand 5995mb en 1596minuten heb. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Stephen 23 september 2016, 14:27

Beste NDH94, ik heb begrepen dat er contact met jou is opgenomen. Alles is nagekeken en het aantal MB's en minuten zijn correct. Naast CombiVoordeel heb je ook nog Klantvoordeel dus vandaar. 🙂 Kan ik nog iets voor jou betekenen?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo NDH94, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je kijken hoe het zit met de belminuten en MB's.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en kom er zelf ook niet uit hoe je aan dat aantal minuten en Mb's komt. Daarom heb ik dit intern uitgezet voor nader onderzoek. Binnen twee werkdagen ontvang je bericht hierover.
Oké dan wacht ik dat nog even af, bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Beste NDH94, ik heb begrepen dat er contact met jou is opgenomen. Alles is nagekeken en het aantal MB's en minuten zijn correct. Naast CombiVoordeel heb je ook nog Klantvoordeel dus vandaar. 🙂 Kan ik nog iets voor jou betekenen?

Reageer